آخرین آپدیت بزرگ Stardew Valley محتوای تازه ای به بازی می آورد: از مزرعه تازه تا بهبود بخش آنلاین

به گزارش مجله سیاران، بازی استاردو ولی (Stardew Valley) یکی از برترین بازی های مستقل ساخته شده در تاریخ است. این بازی به وسیله شرکت Concerned Ape طراحی شده و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. یکی از علت موفقیت استاردو ولی سبک بسیار خاص و متفاوت آن در دنیای گیمینگ بود. استاردو ولی برخلاف بیشتر بازی ها در پی هیجان و اکشن نبود بلکه این بازی در پی ارائه یک تجربه آرام و بدون استرس بود.

آخرین آپدیت بزرگ Stardew Valley محتوای تازه ای به بازی می آورد: از مزرعه تازه تا بهبود بخش آنلاین

حال پس از گذشت نزدیک به 7 سال از عرضه این بازی شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک به روزرسانی دیگر برای آن عرضه کند. به روزرسانی تازه شماره 1.6 بازی Stardew Valley قرار است محتوای زیادی به بازی اضافه کند. شرکت سازنده اطلاعات بیشتری از این به روزرسانی را در اکانت توییتر خود اعلام نمود.

طبق چیزی که گفته شده، در به روزرسانی تازه یک جشنواره (Festival) بزرگ و چند جشنواره کوچک به بازی اضافه شده است. هر جشنواره محتوای زیادی به دنیای بازی استاردو ولی اضافه نموده و باعث می گردد تا دنیای آن از پیش هم پویاتر گردد. در نتیجه، کاربران قدیمی نیز به تجربه دوباره این بازی ترغیب خواهند شد.

در به روزرسانی 1.6 نزدیک به 100 خط دیالوگ تازه و یک سبک کشاورزی کاملاً تازه به بازی اضافه شده است. بعلاوه با این به روزرسانی همشهری های شما لباس تازه ای برتن خواهند کرد و ظاهر بازی حالت زمستانی به خود خواهد گرفت. به نوعی این به روزرسانی کاربران را برای استقبال از کریسمس آماده خواهد نمود.

در کنار موارد ظاهری، بخش آنلاین بازی هم بهبود پیدا نموده است. به این شکل که شما می توانید در گروه های 8 نفره به تجربه بازی بپردازید و محدودیت بازی در زمینه آنلاین کمتر شده است. همین طور اینکه شرکت سازنده سرورهای بازی را نیز بهتر نموده تا کاربران تجربه آنلاین بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه به روزرسانی شماره 1.6 اعلام نشده است. با این حال طبق چیزی که در اکانت شرکت سازنده منتشر شده، تیم سازنده قصد عجله ندارد و تمام کوشش این گروه ارائه برترین تجربه به کاربر است. در نتیجه این به روزرسانی همچنان در دست ساخت بوده و امکان دارد که تغییراتی در آینده داشته باشد.

شرکت سازنده کار ساخت این به روزرسانی را تقریباً به اتمام رسانده است. با این حال این شرکت میخواهد تا مسائل آن را تا جایی که می گردد رفع کند. در نتیجه تیم سازنده در حال آزمایش این به روزرسانی بوده و قرار است آن را به برترین نحو عرضه نمایند. به همین دلیل، امکان دارد تا زمان عرضه به روزرسانی شماره 1.6 هنوز زمان زیادی به جای مانده باشد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 9 مهر 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1719

به "آخرین آپدیت بزرگ Stardew Valley محتوای تازه ای به بازی می آورد: از مزرعه تازه تا بهبود بخش آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آپدیت بزرگ Stardew Valley محتوای تازه ای به بازی می آورد: از مزرعه تازه تا بهبود بخش آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید