15 دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه ویژه دانشجویان روشندل در دانشگاه تهران توزیع شد

به گزارش مجله سیاران، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه تهران، از توزیع 15 دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه ویژه دانشجویان روشندل اطلاع داد.

15 دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه ویژه دانشجویان روشندل در دانشگاه تهران توزیع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در استرالیا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، محمد طاهری، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه تهران، ضمن اعلام این خبر گفت: این تعداد دستگاه که مورد استفاده برای دانشجویان روشندل است در پاییز امسال توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأمین اعتبار و توسط اداره کل امور دانشجویی خریداری شده است

.

وی درباره نحوه توزیع دستگاه ها اظهار کرد:دستگاه ها با توجه به تناسب آمار دانشجویان هدف، در دانشکده ها و پردیس هایی که بیشترین تعداد دانشجویان نابینا و کم بینای در حال تحصیل را دارند، توزیع شده است.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه تهران، توضیح داد: برجسته نگار یا نوتیکر یک تبلت هوشمند ویژه نابینایان است که ورودی آن یک صفحه کلید بریل و خروجی آن صوت فارسی و خط بریل است و برای نابینایان در استفاده شخصی و پیشبرد اهداف آموزشی کاربرد دارد. با توجه به اینکه این دستگاه از قیمت به نسبت بالایی برخوردار است، جهت استفاده دانشجویان روشن دل به صورت امانت در اختیار امور دانشجویی دانشکده ها و پردیس ها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 137

به "15 دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه ویژه دانشجویان روشندل در دانشگاه تهران توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 دستگاه برجسته نگار هوشمند همراه ویژه دانشجویان روشندل در دانشگاه تهران توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید