یک مصدوم مهم دیگر روی دست کلوپ؟

به گزارش مجله سیاران، تصاویری از مصدومیت محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول منتشر شده است.

یک مصدوم مهم دیگر روی دست کلوپ؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیشب لیورپول در استادیوم آنفیلد پیروز شد با نتیجه 0-2 تیم میتیلند دانمارک در شکست داده و به دومین پیروزی متوالی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست پیدا کند. اما این دیدار تبعات فراوانی برای مرسی سایدی ها داشته و بازیکنان مصدومی را روی دست یورگن کلوپ گذاشته است.

تصاویری در خاتمه این دیدار منتشر شده که نشان می دهد محمد صلاح، گلزن مصری لیورپول لنگان لنگان راه می رفته و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. البته نشریه اکسپرس مدعی شد به نظر مصدومیت محمد صلاح خیلی جدی نیست و در بدترین حالت او نیز مدت زیادی از میادین دور نخواهد بود. محمد صلاح در دقیقه 92 دیدار مقابل میتلند از روی نقطه پنالتی پیروز به زدن گل دوم تبمش شد.

اما مشکل مهم تر برای کلوپ را باید آسیب دیدگی فابینیو دانست. این بازیکن که اخیرا به جای ویرژیل فن دایک در قلب خط دفاعی لیورپول بازی می کند، احتمالا مدتی قادر به همراهی مرسی سایدی ها نخواهد بود و این بدترین خبر ممکن به یورگن کلوپ است. به زودی رقابت های عرصه ملی آغاز می شود و تیم ملی مصر باید در جریان رقابت های مقدماتی جام ملت های آفریقا به مصاف کامرون برود. غیبت محمد صلاح بی شک شرایط را برای مصر در راستا کسب پیروزی در این دیدار، دشوارتر از قبل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 709

به "یک مصدوم مهم دیگر روی دست کلوپ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مصدوم مهم دیگر روی دست کلوپ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید