پوتین: روسیه هنوز به نقطه اوج شیوع کرونا نرسیده است

به گزارش مجله سیاران، رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه نقطه اوج شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هنوز رخ نداده، گفت شرایط دشواری پیش روی روسیه است.

پوتین: روسیه هنوز به نقطه اوج شیوع کرونا نرسیده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با افزایش روزانه شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور درباره شرایط سخت روزهای آینده روسیه هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، پوتین حین شرکت در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه مبارزه با ویروس کرونا، گفت نقطه اوج این بیماری هنوز در روسیه رخ نداده ولی مسئولان دولتی و درمانی در کوشش هستند تا گسترش این بیماری را کُندتر نمایند.

وی در این نشست شرح داد: همانطور که متخصصان می گویند، پیک این بیماری پیش روی ماست و اکنون ما باید هر کاری که می گردد انجام دهیم تا این قله را هموار نموده و مدت این دوره را کوتاه کنیم.

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این کشور رو به افزایش است، گفت: شرایط هنوز بغرنج است و متاسفانه شیوع این بیماری همه گیر ادامه دارد.

پوتین در ادامه توضیح داد: به لطف اقدامات پیشگیرانه، ما توانستیم فرایند [گسترش ویروس را] آهسته کنیم اما متاسفانه این بیماری حتی به میزان کم، در تمام 85 منطقه فدراسیون روسیه مشاهده شده است.

پیشتر مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه اعلام نمود طی بیست وچهار ساعت گذشته 4268 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه گزارش شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه از زمان سرایت ویروس به این کشور است. (جزئیات بیشتر)

بر اساس آمار اعلامی، شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 47121 نفر و تعداد کل جان باختگان به 405 تن رسیده است.

نهادهای درمانی روسیه - که یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده اند - تا کنون بیش از 2 میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 388

به "پوتین: روسیه هنوز به نقطه اوج شیوع کرونا نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: روسیه هنوز به نقطه اوج شیوع کرونا نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید