تور روسیه ارزان: نیروهای هوافضای روسیه به سلاح های مافوق صوت مجهز خواهند شد

به گزارش مجله سیاران، فرمانده کل نیروهای هوا-فضای روسیه اظهار داشت که این نیروها در سال 2022 هواپیماهای تازه مجهز به تسلیحات نظامی مافوق صوت دریافت نموده و سطح تجهیزات نظامی مدرن در نیروهای هوایی به 89 درصد خواهد رسید.

تور روسیه ارزان: نیروهای هوافضای روسیه به سلاح های مافوق صوت مجهز خواهند شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ژنرال ارتش آندری یودین فرمانده کل نیروهای هوا-فضای فدراسیون روسیه اظهار داشت که طبق برنامه ریزی های اجرا شده، مقدار تجهیزات مدرن این نیروها در سال 2022 به 89 درصد خواهد رسید.

ژنرال یودین در مصاحبه ای با روزنامه کراسنایا ازوزدا (نشریه داخلی وزارت دفاع روسیه) که صبح امروز (دوشنبه) منتشر شد، در این باره شرح داد: در چارچوب سفارشات دولتی در زمینه تجهیزات دفاعی در سال 2022 بیش از 200 واحد انواع تسلیحات، تجهیزات نظامی اساسی و فناوری های تخصصی، از جمله تسلیحات مافوق صوت، به نیروهای هوا-فضای روسیه تحویل داده خواهد شد و این خریدها اجازه می دهد تا سطح تجهیزات نظامی مدرن این نیروها به 89 درصد برسد.

به گفته این مقام بلندپایه نظامی، در سال 2021 نوسازی بیش از 200 واحد تسلیحات و تجهیزات نظامی نیروهای هوا-فضا تکمیل شده و در حال حاضر فرایند تحویل تسلیحات نظامی تازه به نیروها فعالانه ادامه دارد و با توجه به اجرای کامل تعهدات مجتمع صنایع دفاعی تا سرانجام امسال (2021)، سهم تجهیزات نظامی مدرن به 87 درصد خواهد رسید.

فرمانده نیروهای هوا-فضای روسیه از جمله تسلیحات تازه خریداری شده برای نیروهای تحت فرماندهی خود، به جنگنده های پیشرفته سوخو-57 و سوخو-35اس، انواع بالگردهای رزمی میگ و هواپیماهای تازه آموزشی اشاره نمود و ادامه داد: نیروهای هوا-فضای بعلاوه به سیستم های دفاع ضدموشکی اس-350 و اس-400 و سامانه های دفاع ضدهوایی پانسیر-سی، سامانه های موشکی متحرک آنگارا و بعضی تجهیزات فضایی نظامی مجهز خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1347

به "تور روسیه ارزان: نیروهای هوافضای روسیه به سلاح های مافوق صوت مجهز خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: نیروهای هوافضای روسیه به سلاح های مافوق صوت مجهز خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید