نویدکیا: بازی کردن یک تیم لیگ رجحان روی چمن مصنوعی فاجعه است، ارزش برد مقابل نساجی آخر فصل معین می گردد

به گزارش مجله سیاران، سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد تیمش در نیمه نخست ملاقات مقابل نساجی ابراز رضایت کرد و سه امتیاز این بازی را فوق العاده دانست.

نویدکیا: بازی کردن یک تیم لیگ رجحان روی چمن مصنوعی فاجعه است، ارزش برد مقابل نساجی آخر فصل معین می گردد

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل نساجی گفت: ابتدا باید از طرف خانواده سپاهان بابت درگذشت نادر دست نشان تسلیت بگویم. در نیمه اول بازی خیلی خوب کار و سعی کردیم تا جایی که می توانیم از هافبک ها توپ بگیریم. البته در بعضی برنامه ریزی ها برای ارسال اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر را در چارچوب بزنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: سعی کردیم در نیمه اول بازی را اداره کنیم. نساجی صاحب چند موقعیت شد، ولی خدا را شکر نتوانستند استفاده نمایند. ما در اواخر نیمه اول یکی از بازیکنان مان را از دست دادیم، ولی می گویند که این صحنه آفساید بوده است که من کاری به آن ندارم و کارشناسان داوری باید درباره اش صحبت نمایند. با این حال موضوع مهم این است که ما 45 دقیقه 10 نفره بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان توضیح داد: در نیمه دوم سعی کردیم خوب دفاع کنیم و نگاهی هم به ضدحملات داشته باشیم که این کار را هم خوب انجام دادیم و به نساجی فضا ندادیم. با این شرایط سه امتیازی فوق العاده به دست آوردیم که باید بابت کسب آن از بازیکنانم تشکر کنم. خواهید دید که این سه امتیاز در خاتمه فصل چقدر به درد ما خواهد خورد.

وی درباره سؤالی مبنی بر عدم حضور تماشاگران گفت: همه می دانیم که مسابقات بدون طرفداران لطفی ندارد. قطعاً اگر در این بازی طرفداران نساجی در استادیوم بودند ما بیشتر به مشکل می خوردیم، ولی مسئله ای که اهمیت دارد، این است که نساجی در چمن مصنوعی بازی می نماید. مسئولان قائمشهر باید به این تیم که از پشتوانه مردمی و طرفداران فوق العاده اش برخوردار است، یاری نمایند. خیلی حیف است که نساجی یک زمین مناسب نداشته باشد. این از دید من یک فاجعه برای فوتبال ماست که یک تیم در سطح لیگ برتر باید در طول سال در چمن مصنوعی بازی کند.

نویدکیا ادامه داد: این موضوع کیفیت بازیکنان را پایین می آورد و احتمال مصدومیت را افزایش می دهد. بچه های نساجی در نیمه دوم خیلی خوب کار کردند. اگر شرایط فراهم بود می توانستند از این بازی امتیاز بگیرند. به آنها بابت این بازی خوب تبریک می گویم.

وی درباره نقاط ضعف تیم نساجی هم گفت: فکر می کنم خوب نباشد که من از تیم حریفم ایراد فنی بگیرم، اما باید بگویم از وقتی الهامی به نساجی آمده است این تیم جسورانه بازی و در زمین حریف کار می نماید. فکر می کنم اگر چمن استادیوم نساجی طبیعی بود و شرایط بهتری داشت این تیم قطعاً امتیازات بیشتری می توانست کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1035

به "نویدکیا: بازی کردن یک تیم لیگ رجحان روی چمن مصنوعی فاجعه است، ارزش برد مقابل نساجی آخر فصل معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: بازی کردن یک تیم لیگ رجحان روی چمن مصنوعی فاجعه است، ارزش برد مقابل نساجی آخر فصل معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید