نماینده روسیه در وین: مذاکرات احیای برجام در حال پیشرفت است

به گزارش مجله سیاران، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از پیشرفت فرایند مذاکرات احیای برجام در هفته های اخیر اطلاع داد.

نماینده روسیه در وین: مذاکرات احیای برجام در حال پیشرفت است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره فرایند مذاکرات وین نوشت: با تعجب نظرات بعضی تحلیلگران را می خوانم که مدعی هستند مذاکرات وین درباره برجام در حال فروپاشی است. این خیال خام کسانی است که بر ضد کوشش ها در راستای تقویت مقررات عدم اشاعه تسلیحاتی مبتنی بر معاهده ان. پی. تی هستند. در دنیای واقعی این مذاکرت در حال پیشرفت است.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می گردد که در هفته های اخیر مذاکرات اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی به توافق هسته ای با حضور آمریکا در وین برگزار شده است. اگرچه، مذاکرات مستقیم یا غیر مستقیمی میان نمایندگان ایران و آمریکا در وین تا به امروز انجام نگرفته است. دو کارگروه کمیسیون مشترک برجام در حال آنالیز تحریم هایی که آمریکا می تواند لغو کند و اقدامات لازم برای ایران در جهت بازگشت به پایبندی کامل به توافق هسته ای می باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1045

به "نماینده روسیه در وین: مذاکرات احیای برجام در حال پیشرفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده روسیه در وین: مذاکرات احیای برجام در حال پیشرفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید