نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تیراندازی، در این نشست که با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، فرشید عبدالمحمدی مربی تیم ملی اهداف پروازی، رضا آقاجانی رییس کارگروه اهداف پروازی و سایر اعضای این کارگروه و کارشناسان این رشته برگزار گشت که در مورد نحوه برگزاری مسابقات و لیگ اهداف پروازی در سال جدید بحث و مصاحبه شد.

نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد

علی دادگر ضمن اشاره به جذابیت های بسیار زیاد رشته اهداف پروازی گفت: با برنامه ریزی مدون در این رشته می توانیم پویاتر از گذشته باشیم و از نتایج برنامه ریزی امروز ما آیندگان استفاده کنند.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: در سال های قبل برای رشته های تفنگ و تپانچه مربیان خارجی جذب شد و سرمایه گذاری مطلوبی صورت گرفت که بخشی از نتایج امروز شاید حاصل این برنامه ریزی خوب گذشتگان باشد اما متاسفانه در اهداف پروازی اول راه هستیم.

او در سرانجام تاکید کرد: اگر در اهداف پروازی از قبل برنامه ریزی داشتیم امروز المپیکی می شدیم پس باید از همین امروز کار سخت را آغاز کنیم تا در آینده نتیجه بگیریم. البته این حرکت چند وقتی است که با یک تلاش همگانی آغاز شده است.

در ادامه کارشناسان و حاضرین هرکدام نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر لیگ اهداف پروازی از بعد کمی و کیفی در سال جدید بیان کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 528

به "نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید