موارد ابتلا به کرونا در اوکراین از 31 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله سیاران، وزیر بهداشت اوکراین امروز گفت که تا به امروز در این کشور 31 هزار و 154 نفر به ویروس کرونا آلوده شدند و از این تعداد، بیش از 14 هزار نفر بهبود یافته اند.

موارد ابتلا به کرونا در اوکراین از 31 هزار نفر گذشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ماکسیم استپانوف وزیر بهداشت اوکراین، امروز یکشنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت که تعداد موارد جدید شناسایی شده از عفونت ویروس کرونا در این کشور طی یک روز گذشته، 648 نفر بود تا موارد کلی آلودگی در اوکرین به 31 هزار و 154 نفر افزایش یابد.

استپانوف گفت: طی 24 ساعت گذشته 648 نفر دیگر در اوکراین به ویروس کرونا آلوده شدند، در عین حال 106 نفر بهبود یافتند و متاسفانه 9 بیمار هم جان باختند.

به گفته وی، بیشتر موارد ابتلای جدید به بیماری کووید-19 در شهر کی یف (66 نفر) و همچنین در منطقه لوفسکی (139) و در منطقه زاکارپاتسکی (49 نفر) ثبت شده است.

وزیر بهداشت اوکراین اضافه نمود، در مجموع ، در طول شیوع این بیماری در این کشو 31 هزار و 154 نفر مبتلا شدند که از این تعداد 2 هزار و 294 نفر کودک و 5 هزار و 494 نفر از کارکنان مرکز بهداشتی بودند. در عین حال 14 هزار و 82 نفر بهبود یافته و شمار قربانیان کرونا نیز 889 نفر است.

در اواسط ماه مارس (اواخر اسفند)، دولت اوکراین برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، رژیم قرنطینه سراسری را در این کشور به اجرا گذاشت کرد که بعداً تا 22 ژوئن (دوم تیر ماه) تمدید شد. در طول ماه آوریل (اواسط فروردین الی اواسط اردیبهشت)، مقامات اوکراینی محدودیت های قرنطینه را سخت گیرانه تر کردند، ولی در اواسط ماه مه (اواخر اردیبهشت) اقدامات محدودکننده کاهش یافته و بخشی از آنها لغو شد.

البته مقامات کی یف بعید ندانسته اند که بخشی از محدودیت ها در اوکراین ممکن است تا پایان امسال میلادی تمدید گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 483

به "موارد ابتلا به کرونا در اوکراین از 31 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد ابتلا به کرونا در اوکراین از 31 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید