مهدی: فیفا در خصوص تمام تیم های فوتبال ایران استعلام گرفت

به گزارش مجله سیاران، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: فیفا امروز در خصوص آخرین شرایط تیم های فوتبال ایران در تمام رده های سنی استعلام گرفت.

مهدی: فیفا در خصوص تمام تیم های فوتبال ایران استعلام گرفت

به گزارش ، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: امروز فیفا در مورد تیم های فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت. فدراسیون یک فرم با عنوان تیم های ملی پر کرد که آخرین شرایط تیم های ملی ایران در آن شرح داده شد. همچنین فیفا در مورد متضرر شدن تیم های باشگاهی لیگ از ما استعلام گرفت.

او گفت: ما همواره به سازمان های بالا دستی از جمله فیفا و AFC پاسخگو بوده ایم. همواره به باشگاه ها اعلام نمودیم که در درجه اول سلامتی و پس از آن نشاط در اولویت قرار گرفته است و امیدوارم به زودی بتوانیم مسابقات را شروع کنیم.

مهدی دربار لغو شدن یا نشدن لیگ عنوان کرد: ما از باشگاه ها نظرات مختلفی را درباره ادامه دادن یا ندادن لیگ دریافت کردیم، اما واقعیت این است که بحث قهرمانی آخرین موضوع و مسئله ای است که ما نگران آن هستیم. تیم های باشگاهی ما متمکن نیستند، چرا که آن ها سرمایه گذاری کرده اند و ممکن است دیگر شرایط حضور در لیگ را نداشته باشند.

او اظهار کرد: تیم های سرانجامی جدولی لیگ برتر در حال رقابت با یکدیگر هستند که سقوط نکنند. سرنوشت تیم ها، قرارداد، حامیان مالی و دستمزدها در برابر قهرمانی لیگ موضوع مهمتری است. قهرمانی نصیب هر تیمی که شود پیشاپیش به او تبریک می گوییم.

مهدی در سرانجام اعلام نمود: اگر امیدوار باشیم که بتوانیم کرونا را متوقف کنیم، شروع احتمالی لیگ با شب های قدر و لیگ قهرمانان آسیا تداخل دارد که نگرانی ما را افزایش می دهد. از طرفی ما باید یک هفته پیش از شروع لیگ را برای آمادگی تیم ها در نظر بگیریم. ما حدود 9 هفته لیگ خواهیم داشت و فیفا به ما اجازه داده است که لیگ برتر را با تاخیر شروع کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 372

به "مهدی: فیفا در خصوص تمام تیم های فوتبال ایران استعلام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: فیفا در خصوص تمام تیم های فوتبال ایران استعلام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید