مقاله: تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا

به گزارش مجله سیاران، همه اشتهایتان را جمع کنید، چوبک­های غذاخوری را بردارید و به تور غذایی فلاشینگ چایناتاون بیایید تا در کویینز غذاهای خوشمزه و گاهی تند چینی را بچشید. راهنمای محلی به نام جو دی، تور را هدایت می­کند تا رستوران­های خیابانی و غذاهای مخصوص چینی مانند پیراشکی هنانسه، توفوی تازه، کباب بره ژین­جیانگ، مرغ سیچوان و خوراک­های لذیذ دیگر غرفه­های دوره گردان محلی را به شما نشان بدهد.

مقاله: تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا

در تور بازدید از استودیوهای NBC در لوکیشن به یاد ماندنی راک 30 در مرکز منهتن، می­توانید تاریخ تلویزیون را مشاهده نمایید. پشت صحنه­های NCB پیج را دنبال کنید تا مرکز مخابره زنده را ببینید و در راهروهای مقدس استودیوهای معروف برنامه زنده شنبه شب و برنامه امشب با اجرای جیمی فالون قدم بزنید. دوست دارید مجری باشید؟ داخل استودیوی تور بروید. آنجا می­توانید برنامه خودتان را بسازید و وقتی به خانه برگشتید می­توانید یک نسخه شسته رفته از برنامه را دانلود کنید. قبل از ترک این محل، حتما از فروشگاه اصلی SNL محبوب، برنامه امروز و محصولات برنامه The Office دیدن کنید.

تور گرافیتی به همراه تورهای آنپلاگد نیویورک، به این سوال قدیمی پاسخ می­دهند: آیا گرافیتی جرم است یا هنر؟ در تور پیاده روی میان هنرهای خیابانی ستون­های بوشویک می­توانید گرافیتی­های شهری معرکه و دیوارنماها را ببینید که در طول دیوارهای ساختمان­ها کشیده شده اند. تفاوت و اهمیت تگ، دیوارنما و پیست آپ را درک کنید. در مرکز صحنه ایروسول بروکلین، نمایشگاهی به نام مجموعه بوشویک وجود دارد که با هدف زیباسازی محله با نقاشی­های خیابانی راه اندازی شده است.

منبع مقاله: تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 856

به "مقاله: تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تورهای بی نظیر نیویورک سیتی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید