مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد

به گزارش مجله سیاران، مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مرکز عملیات مشترک (SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده، رهبری مدبرانه، مردم و اسلام را سه مولفه مهم و تأثیرگذار در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان خبیث ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب با استفاده از ترور، کودتا و تجزیه طلبی سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند و هم اکنون هم با انواع هجمه ها و تهاجم فرهنگی در صدد وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ابراز امیدواری کرد: با بینش عمیق و هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی تمامی نقشه های شوم دشمنان کشورمان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است، SOS مرکز فرماندهی و عملیات منطقه ای پدافند هوایی است که وظیفه فرماندهی و کنترل عملیات پدافند هوایی مشترک ارتش و سپاه در یک منطقه مشخص از کشور را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 895

به "مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید