لمپارد: بازیکنان چلسی خستهاند اما خستگی شکستمان را توجیه نمیکند

به گزارش مجله سیاران، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از قبول دومین باخت متوالی در لیگ برتر انگلیس، خستگی ناشی از برنامه فشرده بازی ها را در ناکامی شاگردانش تأثیرگذار دانست.

لمپارد: بازیکنان چلسی خستهاند اما خستگی شکستمان را توجیه نمیکند

به گزارش خبرنگاران، دومین باخت متوالی چلسی در لیگ برتر انگلیس سه شنبه در هفته سیزدهم این رقابت ها در خانه تیم ولورهمپتون رقم خورد. چلسی در حالی باخت که با گلزنی اولیویه ژیرو تا دقیقه 66 از میزبانش پیش بود، اما با دریافت دو گل نتیجه را واگذار کرد. این تیم شنبه شب هم یک بر صفر به اورتون باخته بود.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از این بازی گفت: ممکن است خستگی باعث این شرایط شده باشد. از اینکه بعد از شکست چنین حرفی بزنم متنفرم، چون ممکن است مثل یک بهانه برای توجیه باخت مان به نظر برسد اما تا دقیقه 60 ما تیم برتر میدان بودیم. در این چند روز اخیر ما مجبور بودیم به خانه اورتون برویم، به لندن برگردیم و حالا به ولورهمپتون سفر کنیم. البته می دانم که شرایط همه تیم ها همین است. در حال حاضر ما یکی دو مصدوم هم داریم که در پست آنها من گزینه های زیادی برای تغییر یا استفاده از سیستم چرخشی ندارم. پس من از این حیث شرایط تیم را درک می کنم، اما وقتی که شما یک بر صفر جلو هستید و بازی را 2 بر یک می بازید من نمی گویم که دلیلش فقط خستگی بوده است.

لمپارد درباره شرایط دو بازیکن مصدوم تیمش، کالوم هادسون اودوی و حکیم زیاش گفت: امیدواریم که آنها تا سرانجام هفته به تمرینات برگردند، اما اینکه به بازی بعدی مان مقابل وستهام می رسند یا نه، مطمئن نیستم.

سرمربی چلسی در سرانجام گفت: ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و این یک واقعیت ساده است. تهدید ولورهمپتون در ضدحملات بسیار واضح بود. بازیکنان من قبل از بازی این موضوع را می دانستند، اما باز هم به حریف اجازه زدن ضدحمله دادند. خب وقتی که به تیمی که در ضدحملات قدرتمند است اجازه ضدحمله بدهید نتیجه اش همین می شود و من از این مسئله خیلی ناراحتم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 798

به "لمپارد: بازیکنان چلسی خستهاند اما خستگی شکستمان را توجیه نمیکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: بازیکنان چلسی خستهاند اما خستگی شکستمان را توجیه نمیکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید