قطبی - گل محمدی؛ کدام یک امپراطور بهتری هستند؟

به گزارش مجله سیاران، یحیی گل محمدی و افشین قطبی، دو مربی پیروز پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر هستند که با این تیم به قهرمانی رسیده اند. آخرین قهرمانی پرسپولیس با گل محمدی بوده و آخرین قهرمانی پرسپولیس قبل از فصول پیروز اخیر با افشین قطبی شکل گرفت که با دراماتیک ترین حالت ممکن در لیگ هفتم رخ داد.

قطبی - گل محمدی؛ کدام یک امپراطور بهتری هستند؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

قطبی در لیگ هفتم 34 بازی برای پرسپولیس مربیگری کرد و در لیگ هشتم در سرانجام هفته چهاردهم به صورت ناگهانی این تیم را ترک کرد تا با 48 بازی به کار خود در پرسپولیس سرانجام بخشد. یحیی نیز در پرسپولیس لیگ دوازدهم جانشین مانوئل ژوزه شد و در سرانجام فصل جمع از این تیم خداحافظی کرد. این سرمربی در فصل پیش جای گابریل کالدرون را گرفت و تا امروز که راهنمایی این تیم را بر عهده دارد و در مجموع 48 بار روی نیمکت سرخ ها نشسته است.

گل محمدی در 48 بازی، 96 امتیاز کسب نموده و علی رغم اینکه در مقطع اول مربیگری خود در پرسپولیس نتایجش چنگی به دل نزد، میانگین 2 امتیاز در هر بازی را برای خود به جای گذاشته است. این در حالی است که قطبی در این تعداد بازی 9 امتیاز کمتر بدست آورد. تیم گل محمدی از نظرساختار دفاعی کاملاً بر تیم قطبی رجحان دارد و 25 بار دروازه اش را بسته نگه داشته که این آمار برای قطبی 15 مرتبه است البته تیم قطبی از نظر هجومی شرایط بهتری داشت و در 48 بازی 81 گل زده بود که آمار کاملاً بهتری نسبت به پرسپولیس گل محمدی دارد که دروازه حریفان را 55 بار باز نموده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 967

به "قطبی - گل محمدی؛ کدام یک امپراطور بهتری هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی - گل محمدی؛ کدام یک امپراطور بهتری هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید