قاضی زاده هاشمی: به وزارت ورزش فرصت یک ماهه داده شد

به گزارش مجله سیاران، عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مهلتی یک ماهه داده شد که وزارت ورزش هر چه سریع تر مشخص تکلیف کند و یک مدیر ورزشی و اقتصادی برای باشگاه ها انتخاب شود.

قاضی زاده هاشمی: به وزارت ورزش فرصت یک ماهه داده شد

به گزارش خبرنگاران، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسون ورزش در گفت و گو با برنامه در انتهای الوند گفت: دو روز قبل جلسه ای با پیشکسوتان و کانون های هواداری استقلال و پرسپولیس داشتیم. در حال حاضر چیزی که به طور عاجل مطرح هست تامین منابع اقتصادی برای برانکو به صورت ویژه است. با توجه به اینکه متاسفانه ماه های زیادی مدیران باشگاه ها قول هایی داده اند که به آنها عمل نشده و سرنوشت باشگاه ها به دقایق آخر رسیده است. بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس ظرف سال های گذشته جمع پرداخت های ارزی، بازیکن و مربی خارجی برای باشگاه پرسپولیس 13.5 میلیون یورو و برای باشگاه استقلال 8.5 میلیون یورو بوده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان علی رغم اینکه ادعا می کنند بسیار مدیریت عالی داشته اند اما در عمل می بینیم که نسبت به هر دو باشگاه شرایط بدی را به وجود آورده اند. بر اساس مطالبه کانون های هواداری و بازیکنان پیشکسوت این موضوع را با هدف داشتن تیم های قوی تر و فراهم کردن شرایط لازم برای آنها، در دستور کار مجلس قرار می دهیم. باشگاه استقلال در یک سال اخیر 3 سرمربی و در دو سال گذشته بیش از 13 عضو هیئت مدیره عوض کرده است. در پرسپولیس هم شاهد همین موضوع هستیم. عدم ثبات مخصوصاً در پشتیبانی های اقتصادی که نشان دهنده رفت و آمدهای گسترده در سطح مدیریتی باشگاه ها و عدم ثبات آنهاست، وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: در این جلسات مهلتی یک ماهه داده شد که وزارت ورزش هر چه سریع تر مشخص تکلیف کند و یک مدیر ورزشی و در عین حال اقتصادی برای باشگاه ها انتخاب شود که ظرف یک سال آینده و تا انتها عمر این دولت شاهد رفت و آمد مکرر مدیران نباشیم. اگر پس از یک ماه اقدام عملیاتی صورت نپذیرد وارد اقدام بعدی نظارتی خواهیم شد که همان سوال از وزیر و یا استیضاح او خواهد بود.

برنامه در انتهای الوند به تهیه کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی با اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی از حدود ساعت 7:20 صبح از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه دوسیما می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 677

به "قاضی زاده هاشمی: به وزارت ورزش فرصت یک ماهه داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی زاده هاشمی: به وزارت ورزش فرصت یک ماهه داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید