فونسکا: گلزنی مقابل بهترین خط دفاعی لیگ آسان نبود، به کاری که می کنیم باور داریم

به گزارش مجله سیاران، سرمربی تیم فوتبال رم می گوید از رویکرد شاگردانش در چند بازی اخیر رضایت دارد.

فونسکا: گلزنی مقابل بهترین خط دفاعی لیگ آسان نبود، به کاری که می کنیم باور داریم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی از هفته بیستم سری A ایتالیا، میهمانش هلاس ورونا را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا با اشاره به شایعه احتمال اخراجش از این تیم که اخیراً مطرح شده است، گفت: یکی از مربیان می گفت که همه مربیان باید چمدان خود را آماده نمایند؛ این زندگی ماست.

وی اضافه نمود: ما مقابل بهترین خط دفاعی لیگ (تا پیش از این بازی به طور مشترک با یوونتوس) پیروز به گلزنی شدیم که این کار آسانی نبود. هلاس ورنا تیمی قدرتمند و هجومی است. من فکر می کنم بازیکنان مان درک نموده اند که باید طرز تفکرمان را عوض کنیم. نیمه اول فوق العاده بود و ما مقابل یک تیم قدرتمند پیروز شدیم سه گل بزنیم.

سرمربی پرتغالی رم در واکنش به پرسشی درباره شرایط مهاجم بوسنیایی اش که به دلیل اختلاف با او در این ملاقات هم در ترکیب جالوروسی نبود، ضمن طفره رفتن از پاسخ دادن به این پرسش گفت: مهمترین چیز واکنش خوبی بود که ما پس از شکست مقابل اسپتزیا (در جام حذفی ایتالیا) از خود نشان داده ایم. ما به کاری که می کنیم باور داریم و همگی با هم در کوشش هستیم و این مهم است.

رم در حال حاضر با 40 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی سری A ایتالیاست و در تعقیب میلان 46 امتیازی و اینتر 44 امتیازی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 884

به "فونسکا: گلزنی مقابل بهترین خط دفاعی لیگ آسان نبود، به کاری که می کنیم باور داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: گلزنی مقابل بهترین خط دفاعی لیگ آسان نبود، به کاری که می کنیم باور داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید