فوربس: بهترین راه مهار کرونا ترکیب روش های چین و کره جنوبی است

به گزارش مجله سیاران، برخی رسانه های غربی با توجه به عملکرد موفقیت آمیز چین و کره جنوبی برای مهار ویروس کرونا نوشتند بهترین شیوه مبارزه با این ویروس ترکیب روش های چین و کره جنوبی است.

فوربس: بهترین راه مهار کرونا ترکیب روش های چین و کره جنوبی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وب سایت فوربس با اشاره به سرایت ویروس کرونا به سرتاسر دنیا نوشت به نظر می رسد رویکرد چین و کره جنوبی برای مهار ویروس کرونا تنها روش های موثر برای مقابله با این ویروس هستند.

بر اساس گزارش، کشورها می توانند برای مهار ویروس کرونا یا از رویکرد کره جنوبی و یا از روش چین استفاده نمایند؛ روش چین مسدود کردن مسیرها و قرنطینه اجباری به همراه تحرک گسترده پزشکی است. روش موثر دیگر مربوط به کره جنوبی می گردد که به صورت آزمایش و درمان رایگان گسترده بود.

فوربس با اشاره به موفقیت آمیز بودن هر دو روش، خاطر نشان نموده است: به نظر می رسد بهترین راه مهار شیوع کرونا ترکیب هر دو روش است: انسداد خوشه ای و آزمایش گسترده از مردم.

در این گزارش آماده است ایتالیا با دو هفته تاخیر حالا روش چین را در پیش گرفته و کل کشور را در قرنطینه اجباری قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 272

به "فوربس: بهترین راه مهار کرونا ترکیب روش های چین و کره جنوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوربس: بهترین راه مهار کرونا ترکیب روش های چین و کره جنوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید