صدور مجوز فعالیت فناوری اطلاعات در سیستان وبلوچستان سرعت بیشتری داشته باشد

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان سرعت در فرایند اجرای صدور مجوز فعالیت، خصوصاً در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه سایر بخش های استان و یاری به فراهم نمودن زمینه ارتقای شاخص های IDI را مورد تاکید قرار داد.

صدور مجوز فعالیت فناوری اطلاعات در سیستان وبلوچستان سرعت بیشتری داشته باشد

سیده ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در نشست شرایط سایت های اجرایی اپراتور ایرانسل در استان هدف از این نشست را درخواست اپراتور ایرانسل برای تسریع در فرایند اجرایی پروژه های این شرکت که از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فعالیت می کنند مطرح نمود.

وی گفت: تعداد 16 سایت از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات توسط شرکت ایرانسل در مناطق روستایی در مرحله عملیات عمرانی است و تعداد 2 سایت نیز اجرا و راه اندازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری توضیح داد: آنالیز فرایندهای صدور مجوز به وسیله دستگاه های مرتبط و مجموعه اقداماتی که می تواند بخش خصوصی را برای اجرای پروژه هایی که با اولویت ارایه خدمات به مردم استان انجام می گردد ترغیب نماید باید مورد توجه مدیران کل دستگاه های استان قرار گیرد.

بلوچزهی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ضمن تشریح شرایط موجود سایت های ایرانسل و اهمیت پیشبرد برنامه های این اپراتور برای توسعه بخش ارتباطات خاطرنشان کرد تعداد 77 سایت ایرانسل در توسعه ارتباطات شهری و جاده ای سطح استان بر اساس تکالیف مشخص شده در پروانه فعالیت اپراتور در سطح استان در حال اجراست که ازین تعداد 26 سایت راه اندازی شده است.

رضایی معاون پروژه ایرانسل کشور ضمن ارایه برنامه های توسعه اپراتور ایرانسل در استان و تاثیر آن بر ارتقای شاخص های ارتباطات و بهره مندی از فناوری، مسایل و مسائل این اپراتور را مطرح و درخواست تسریع در اجرای پرژوها را از سازمان های همکار بیان نمود.

در این جلسه که مدیرکل منابع طبیعی استان و مدیر عامل شرکت توزیع برق هم حضور داشتند؛ مباحث، مورد آنالیز و پیشنهادات اجرایی برای تسریع و تسهیل در انجام کار ارایه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 813

به "صدور مجوز فعالیت فناوری اطلاعات در سیستان وبلوچستان سرعت بیشتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز فعالیت فناوری اطلاعات در سیستان وبلوچستان سرعت بیشتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید