شمارقربانیان کرونا در آمریکا به 300 هزار نفر نزدیک شد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در دنیا را اعلام می نماید، درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید 19) در این کشور طی یک شبانه روز گذشته با افزایشی چشمگیر به مرز 300 هزار نفر نزدیک شد.

شمارقربانیان کرونا در آمریکا به 300 هزار نفر نزدیک شد

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص اعلام نمود: آخرین شمار مبتلایان به این ویروس 16 میلیون و 39 هزار و 393 نفر است و تعداد قربانیان نیز به 299 هزار و 692 تَن افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این وبگاه، آمریکا با احتساب این آمار در صدر فهرست کشورهای دنیا به لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در دنیا واقع شده است.

لازم به ذکر است، خبرگزاری رویترز پیشتر اعلام نموده بود که افزایش بی سابقه موارد ابتلاء به کرونا در آمریکا، ظرفیت بیمارستان ها را به مرز انفجار رسانده است.

این در حالیست که همزمان با تمهید و تدارک مقدمات برای توزیع واکسن کرونا در سرتاسر ایالات متحده طی روزهای آینده، این کشور چهارشنبه هفته جاری نیز رکورد جدیدی از شمار قربانیان این بیماری ویروسی را ثبت کرد؛ به نحوی که بسیاری از ناظران می گویند شمار قربانیان کرونا در این روز به بیش از رقم کشته شدگان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر 2001 (2977 نفر) افزایش یافت.

در این میان، ایالت های تگزاس، کنتاکی، جورجیا، مینه سوتا و اوکلاهاما دارای بالاترین نرخ بستری بیماران کرونایی هستند. همچنین ظرفیت بخش مراقبتهای ویژه در صدها بیمارستان آمریکا تکمیل یا رو به تکمیل است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 791

به "شمارقربانیان کرونا در آمریکا به 300 هزار نفر نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارقربانیان کرونا در آمریکا به 300 هزار نفر نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید