سولسشایر: می توانیم هر تیمی را در هر جایی شکست دهیم، بازی با لیورپول آزمونی است تا بدانیم کجا هستیم

به گزارش مجله سیاران، سرمربی منچستریونایتد، ملاقات این تیم مقابل لیورپول را یک آزمون دانست تا شیاطین سرخ بدانند در چه سطحی قرار دارند.

سولسشایر: می توانیم هر تیمی را در هر جایی شکست دهیم، بازی با لیورپول آزمونی است تا بدانیم کجا هستیم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر درباره ملاقات شاگردانش مقابل لیورپول گفت: اگر به چند فصل گذشته نگاهی بیندازیم، فکر می کنم پیروزی مقابل لیورپول می تواند یک شوک باشد. موقعیت فعلی ما (صدر جدول لیگ برتر انگلیس) حاصل تمام کوشش سختی است که در زمین تمرین انجام دادیم و کاری که هر بازیکن در هر روز انجام می دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ما احتمالاً شایسته جایگاهی هستیم که در آن قرار داریم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: فکر می کنم اگر شش هفته به عقب بازگردیم، افراد زیادی فکر نمی نمایند که بتوانیم لیورپول را در آنفیلد شکست دهیم. ما مشتاقانه منتظر این مسابقه هستیم و امیدواریم این کار را انجام دهیم. فکر می کنم هر تیمی با این تفکر وارد مسابقه می گردد که می تواند پیروز گردد. ما هم می دانیم می توانیم هر تیمی را در هر جایی و هر روزی شکست دهیم.

سرمربی منچستریونایتد با بیان اینکه شیاطین سرخ تنها به نمایش خود در زمین فکر می نمایند، توضیح داد: حس خوبی است اگر با این تفکر وارد زمین شویم که اگر تمام کوشش خود را بکنیم، می توانیم پیروز شویم. باید بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و به خروجی آن فکر نمی کنیم. این بازی یک آزمون است تا ببینیم در واقع کجا هستیم. ما بسیاری از بازی های پیچیده را بردیم و گل هایی زدیم که تعدادی از آنها در وقت اضافه بود. تا به امروز این ذهنیت را نشان داده ایم، اما برای پیروزی در آنفیلد باید در بهترین سطح خود باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 861

به "سولسشایر: می توانیم هر تیمی را در هر جایی شکست دهیم، بازی با لیورپول آزمونی است تا بدانیم کجا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: می توانیم هر تیمی را در هر جایی شکست دهیم، بازی با لیورپول آزمونی است تا بدانیم کجا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید