سقوط استقلال با مجیدی ادامه دارد ، 2 بازی یک امتیاز

به گزارش مجله سیاران، تیم فوتبال استقلال امشب در ملاقات با سایپا تن به تساوی یک بر یک داد تا همچنان از کورس مدعیان عقب بماند.

سقوط استقلال با مجیدی ادامه دارد ، 2 بازی یک امتیاز

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال در استادیوم آزادی میزبان سایپا بود. استقلال در این بازی چند بازیکن اصلی خود و فرهاد مجیدی را بواسطه اخراج در بازی قبلی در اختیار نداشت.

استقلال در نیمه اول در دقیقه 16 با شلیک زیبای مسعود ریگی به گل اول رسید. در ادامه بازی سایپا در آخرین دقیقه نیمه اول با گل به خودی فرشید باقری دروازه اش بازشد تا دو تیم به رختکن بفرایند. در نیمه دو استقلال هیچ برنامه خاصی برای رسیدن به گل نداشت و باروی آوردند به توپ های بلند قصد داشت تا دروازه سایپا را بازکند که در نهایت این روش هم بی نتیجه بود.

استقلال با این تساوی با 37 امتیاز در مکان چهارم جدول نهاده شد. اگر این فرایند استقلال ادامه داشته باشد فرهاد مجیدی فصل بعد را در استقلال نخواهد دید. او در این فصل نشان داد به هیچ عنوان در قواره سرمربی گری این تیم نیست و نتایج خوب ابتدای مربیگری او هم مربوط به استراماچونی است.

در بازی های دیگر تیم فوتبال سپاهان پیروز شد دوبرصفر مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی برسد. محمد رضا حسینی در دقیقه 9 و محمد کریمی در دقیقه 31از روی نقطه پنالتی گل های سپاهان را درون دروازه حریف جای دادند. شاگردان قلعه نویی با این پیروزی با 40 امتیاز به صندلی دوم صعود کردند.

تیم فولاد خوزستان نیز بعد از شکست استقلال پیروز شد برابر ماشین سازی دومین پیروزی پی در پی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند. فرشاد احمد زاده در قیقه 16 و لوسیانو پریرا در دقیقه 65 برای فولاد گلزنی کردند. بابک مرادی دردقیقه 4 برای ماشین سازی به گل رسید. در دقیقه 88 این ملاقات شهاب گردان دروازه بان فولد با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 509

به "سقوط استقلال با مجیدی ادامه دارد ، 2 بازی یک امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط استقلال با مجیدی ادامه دارد ، 2 بازی یک امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید