سفر وزیر خارجه عراق به واشنگتن ، اردن ایستگاه بعدی سفر الکاظمی پس از آمریکا

به گزارش مجله سیاران، همزمان با سفر هیات عراقی به ریاست وزیر خارجه این کشور به واشنگتن برای فراهم کردن مقدمات سفر الکاظمی، سخنگوی نخست وزیر عراق بیان کرد، مقصد بعدی سفر نخست وزیر اردن است.

سفر وزیر خارجه عراق به واشنگتن ، اردن ایستگاه بعدی سفر الکاظمی پس از آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شفق نیوز، فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق امروز (سه شنبه) در رأس هیئتی مذاکره کننده به منظور رایزنی استراتژیک میان آمریکا و عراق، وارد واشنگتن شد.

سفر این هیات به منظور فراهم کردن مقدمات سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به آمریکا است.

احمد ملا طلال، سخنگوی نخست وزیر عراق هم در کنفرانسی مطبوعاتی پس از نشست کابینه با اشاره به سفر الکاظمی به آمریکا اظهار داشت، مرحله دوم گفت وگوی استراتژیک در سفرهای بعدی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.این آخرین مرحله از مذاکرات نخواهد بود و سفرهای دیگری برای مذاکرات راهبردی انجام خواهد شد.

ملا طلال در مورد بارزترین پرونده هایی که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در سفر به واشنگتن در مورد آنها رایزنی خواهد نمود، گفت، الکاظمی در زمینه امنیتی، مالی، بهداشتی و انرژی رایزنی خواهد نمود.

وی همچنین تاکید نمود، نخست وزیر عراق پس از سفر به واشنگتن به اردن خواهد رفت و برنامه سفر وی به عربستان همچنان پابرجاست.

قرار بود مصطفی الکاظمی در ژوئیه به عربستان سفر کند اما به دلیل بستری شدن سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی در بیمارستان این سفر به تاخیر افتاد و تا به امروز موعد آن معین نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 598

به "سفر وزیر خارجه عراق به واشنگتن ، اردن ایستگاه بعدی سفر الکاظمی پس از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر وزیر خارجه عراق به واشنگتن ، اردن ایستگاه بعدی سفر الکاظمی پس از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید