سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در ایران در روزهای اخیر فرایند نزولی داشته است

به گزارش مجله سیاران، مدیر منطقه ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد که به واسطه افزایش اقدامات کنترلی در ایران، ابتلا به شیوع کرونا در این کشور به سطح ثابت رسیده و حتی طی روزهای اخیر فرایند نزولی داشته است.

سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در ایران در روزهای اخیر فرایند نزولی داشته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ریچارد برنان مدیر منطقه ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت که اخیراً به ایران سفر داشته است، توضیح داد که به واسطه افزایش بسیاری از اقدامات کنترل کننده شیوع کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایران به سطح ثابتی رسیده و حتی در بعضی موارد طی روزهای اخیر یک فرایند نزولی داشته است.

بنا به گزارش روزنامه آمریکایی دیلی نیوز، برنان روز گذشته (سه شنبه) در یک کنفرانس خبری در مورد فرایند شیوع کرونا در ایران توضیح داد: به واسطه افزایش مؤثر بسیاری از اقدامات کنترل کننده، ما شاهد ثابت ماندن تعداد مبتلایان جدید (به کرونا) و در حقیقت طبق بعضی اشارات، در روزهای اخیر شاهد کاهش شمار مبتلایان جدید در ایران بوده ایم.

روز گذشته (سه شنبه)، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از اضافه شدن 133 مورد فوتی جدید به قربانیان کرونا در ایران اطلاع داد که در مقایسه با یک روز قبل این تعداد کاهش داشته است و در مجموع تعداد قربانیان این ویروس ناشناخته در ایران را به سه هزار و 872 نفر رسانده است.

اواسط اسفندماه سال 98، برنان که برای آگاهی از شرایط شیوع کرونا به ایران سفر نموده بود، از تعهد تیم پزشکی و درمان در بیمارستان ها و کلینیک های درمانی ایران تقدیر نموده بود

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 341

به "سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در ایران در روزهای اخیر فرایند نزولی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: موارد ابتلا به کرونا در ایران در روزهای اخیر فرایند نزولی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید