زاهدی: فراکسیون انقلاب اسلامی برنامه متنوعی برای مجلس یازدهم دارد ، در حال اصلاح اساسنامه فراکسیون هستیم

به گزارش مجله سیاران، منتخب مردم کرمان گفت: دستور جلسه نشست پنجشبه فارغ از ارائه اهداف و برنامه کاندیدهای هیئت رئیسه بود درباره اصلاح اساسنامه یا مرام نامه فراکسیون و همچنین درمورد بند 1 تبصره 36 که همواره با سر و صدا زیادی همراه است، بحث و گفتگو شد.

زاهدی: فراکسیون انقلاب اسلامی برنامه متنوعی برای مجلس یازدهم دارد ، در حال اصلاح اساسنامه فراکسیون هستیم

محمدمهدی زاهدی، منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: در اولین جلسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی که در روز پنجشبه برگزار گردید در آن برنامه های متنوعی برای مجلس یازدهم ارائه شد.

وی ادامه داد: برنامه ها از نحوه شکل گیری فراکسیون تا شروع مجلس و تشکیل هیئت رئیسه در جلسه بحث و آنالیز شد.

منتخب مردم کرمان گفت: دستور جلسه نشست پنجشبه فارغ از ارائه اهداف و برنامه کاندیدهای هیئت رئیسه بود درباره اصلاح اساسنامه یا مرام نامه فراکسیون و همچنین درمورد بند 1 تبصره 36 که درباره حضور نمایندگان در کمیسیون های مختلف که همواره با سر و صدا زیادی همراه است بحث و گفتگو شد.

زاهدی در پاسخ به این سوال که جلسه بعدی فراکسیون چه زمانی است؟ بیان داشت: قرار است مجلس به طور رسمی در روز چهارشنبه تشکیل بشود هیئت رئیسه سنی مجلس تصمیم خواهند گرفت که جلسه پنجشنبه باشد یا شنبه یا یکشنبه هفته آینده.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 454

به "زاهدی: فراکسیون انقلاب اسلامی برنامه متنوعی برای مجلس یازدهم دارد ، در حال اصلاح اساسنامه فراکسیون هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: فراکسیون انقلاب اسلامی برنامه متنوعی برای مجلس یازدهم دارد ، در حال اصلاح اساسنامه فراکسیون هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید