رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا به نفع ترامپ رأی می دهد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا امروز شنبه خاطرنشان کرد که به تبرئه دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین کشورش رأی خواهد داد.

رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا به نفع ترامپ رأی می دهد

خبرگزاری های رویترز و آسوشیتدپرس به نقل از منابع مطلع در این خصوص اعلام کردند که وی در صدد است تا در خاتمه نشست دومین استیضاح ترامپ، به تبرئه وی رأی دهد.

منابع رسانه ای در این باره گزارش کردند که میچ مک کانل هم حزبی های جمهوریخواه خود را از تصمیمش مطلع نموده است.

لازم به ذکر است که تصاویر زنده ارسالی از پنجمین روز از دومین ا ستیضاح ترامپ هم اکنون نشان می دهد که سناتورها در حال استماع آخرین استدلال های موافقین و مخالفین استیضاح وی بوده و در نهایت در این باره رأی گیری خواهند کرد.

ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکا است که دو بار استیضاح می گردد.

او پیشتر در پرونده موسوم به اوکراین گیت به سوءاستفاده از قدرت برای اعمال فشار بر رئیس جمهور یک کشور خارجی با هدف سندسازی علیه جو بایدن متهم شده بود.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیشتر اعلام نموده بود که مقامات فدرال آمریکا 2 زن را به اتهام ارتباط با حوادث کنگره این کشور در 6 ژانویه 2021 بازداشت کردند.

بنابر گزارش اف بی آی، بانکرافت در ویدئویی که برای فرزندانش ارسال نموده بود، گفته بود: ما به کپیتال هیل حمله کردیم … داخل شدیم، کار خود را انجام دادیم… ما به دنبال نانسی (پلوسی) بودیم تا به سَر او شلیک کنیم، اما او را پیدا نکردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 961

به "رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا به نفع ترامپ رأی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا به نفع ترامپ رأی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید