راه اندازى زیرساخت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد بوشهر

به گزارش مجله سیاران، رئیس دانشگاه آزاد بوشهر گفت: در این دانشگاه اقدام به راه اندازی زیرساخت های دانش بنیان و عایدی غیرشهریه ای، تحقق 95 درصدی عایدی های شهریه ای، مدیریت و کاهش حداکثری هزینه ها شده است.

راه اندازى زیرساخت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد بوشهر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد بوشهر در جلسه بررسی و عملکرد بودجه هفت ماه گذشته این دانشگاه که با حضور مدیران کل بودجه و توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای واحد ها و مراکز آموزشی این استان به صورت غیرحضوری برگزار گردید با ارائه گزارشی از عملکرد بودجه ای واحد بوشهر در دوره اقتصادی جاری تأکید کرد که گزارش ها در هر زمینه و حوزه ای باید شفاف، روشن، قابل استناد و براساس اعداد دقیق باشد.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد بوشهر، آمار ها ملاک ارزیابی عملکرد و بیانگر ظرفیت و توانایی مجموعه است و باید نقاط قوت و کاستی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

عبداللهی با تأکید بر برنامه ریزی دقیق، صحیح، راهبردی و هدفمند بیان نمود: باید با درک صحیح از ظرفیت ها و مزیت های درون و برون دانشگاهی، انسجام، همفکری، همگرایی، توانمندسازی و فعال سازی ظرفیت ها به برترین نتایج دست یافت.

وى با اشاره به افزایش پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد بوشهر، راه اندازی زیرساخت های دانش بنیان و عایدی غیرشهریه ای، تحقق 95 درصدی عایدی های شهریه ای، مدیریت و کاهش حداکثری هزینه ها را از اقدامات مهم برشمرد.

عبداللهی با اعلام تشکیل کمیته های مستقل جذب دانشجو، وصول شهریه و مطالبات دانشگاه آزاد بوشهر عنوان نمود: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی متکی به بودجه دولتی نیست، مدیریت عایدی، هزینه و افزایش بهره وری یک اصل و احتیاج اساسی است.

وى با تأکید بر اینکه توانمندی های استان بوشهر به مراتب بیشتر از ظرفیت های شکوفاشده کنونی است، یادآور شد: آمایش و جابه جایی رشته ها در استان، وجود پنج مرکز تحقیقاتی تازه، مراکز رشد و واحد های فناور، سرای نوآوری نفت، گاز و پتروشیمی، مدارس تخصصی و مهارتی، مرکز تخصصی دوره های کوتاه مدت، بیش از 30 تفاهم نامه همکاری، مراکز مشاوره و خدمات آزمایشگاهی زیرساخت هایی هستند که قابلیت پاسخگویی به احتیاج های استانی و ملی را دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1167

به "راه اندازى زیرساخت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازى زیرساخت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید