دورخیز فدراسیون کشتی برای تدوین چرخه جدید انتخابی تیم های ملی

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، پیش از اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی ورزش جهان و تعویق بازیهای المپیک شود، فرصت زیادی برای برگزاری رقابتهای انتخابی تیم های ملی نبود و سرمربیان تیم ملی آزاد و فرنگی با توجه به برنامه های مختلف و شناخت از کشتی گیران در صدد انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابتهای گزینشی بودند.

دورخیز فدراسیون کشتی برای تدوین چرخه جدید انتخابی تیم های ملی

اما تعویق بازیهای المپیک توکیو و بدنبال آن تصمیم اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر تعطیلی تمامی رویدادهای این رشته تا تیرماه سالجاری باعث شد فرصتی 17 ماهه تا المپیک برای فدراسیون کشتی کشورمان بوجود آید تا برنامه های خود را با خیالی آسوده تر دنبال کند.

هر چند تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا تیرماه، بخشی از این فرصت 17 ماهه را بی اثر خواهد کرد، اما متولیان فدراسیون کشتی در اندیشه تدوین یک چرخه مطلوب برای برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی هستند.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: فعلا که اتحادیه جهانی کشتی تمامی رقابتهای این رشته را تا روز 10 تیرماه لغو کرده، ولی بعد از آن هم باید منتظر تصمیم گیری جدید اتحادیه باشیم. به همین دلیل فدراسیون کشتی با توجه به زمانی که تا المپیک بوجود آمده در حال بحث و بررسی در خصوص تدوین یک چرخه مطلوب برای برگزاری رقابتهای انتخابی تیم های ملی است.

وی در گفت: ما یک چرخه را برای این کار تعریف کردیم که حاصل بحث و بررسی رئیس فدراسیون کشتی با اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی است. طبیعتا با نهایی شدن این موضوع می توان رقابتهای انتخابی را طی یک چرخه مطلوب و موثر برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 356

به "دورخیز فدراسیون کشتی برای تدوین چرخه جدید انتخابی تیم های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز فدراسیون کشتی برای تدوین چرخه جدید انتخابی تیم های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید