دستگیری سارق مسلح در عملیات پلیس کرمان

به گزارش مجله سیاران، فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مسلح ساعاتی پس از وقوع سرقت خودرو در عملیات ماموران کلانتری 13 کرمان خبر داد.

دستگیری سارق مسلح در عملیات پلیس کرمان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر، گفت: ساعت 2 نیمه شب گذشته(6 آذرماه) در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه تاکسی پراید در یکی از معابر کرمان و اعلام آن به مرکز فوریت های پلیسی 110، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در برررسی های اولیه معین شد سارق با دربست دریافت تاکسی پراید از انتهاه مسافربری کرمان و پس از طی مسافتی، در یکی از معابر با تهدید راننده با سلاح جنگی وی را از خودرو پیاده و اقدام به سرقت خودرو کرده است که بلافاصله ماموران کلانتری 13 کرمان ضمن انجام گشت زنی هدفمند و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر کرمان، ساعاتی بعد خودرو سرقتی را مشاهده و دستور توقف آن را صادر کردند.

این مقام پلیس ادامه داد: سارق مسلح به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد اما پلیس با هوشیاری و استفاده از قانون بکارگیری سلاح با شلیک دقیق 4 گلوله به لاستیک خودرو، آن را متوقف و سارق مسلح را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان شرح داد: در بازرسی از سارق، 2 قبضه سلاح جنگی کلت، 33 عدد فشنگ جنگی، یک عدد شوکر برقی و 2 عدد افشانه فلفل کشف شد.

سردار ناظری در انتها با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی، از تلاش و زحمات ماموران عمل کننده در این ماموریت قدردانی و یادآور شد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه برابر قانون رفتار خواهد کرد و در این زمینه هیچ گونه اغماضی وجود نخوهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 766

به "دستگیری سارق مسلح در عملیات پلیس کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارق مسلح در عملیات پلیس کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید