خبری شوکه کننده از اردوی استقلال

به گزارش مجله سیاران، استقلال دیروز آخرین تمرین خود را پیش از مصاف با نساجی مازندران که امروز از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، انجام داد و سپس راهی هتل محل اقامت خود در آکادمی ملی فوتبال شد که البته بازیکنان این تیم با ممانعت مسئولین هتل روبرو شدند. در واقع عدم پرداخت مطالبات مالی هتل آکادمی سبب شده تا اعضای تیم استقلال با مشکلاتی برای برپایی اردو روبرو باشند و شرایط این تیم را تحت تاثیر قرار داد. مسئولان هتل اعلام کردند تا زمانی که بدهی آن ها پرداخت نشود اجازه حضور استقلالی ها را نمی دهند، اما بعد از تماس های محمود فکری، پرویز مظلومی و اعضای کادر فنی تیم استقلال در نهایت مشکل موقتا حل شد و استقلالی ها مجوز گرفتند تا وارد هتل شوند.

خبری شوکه کننده از اردوی استقلال

گفتنی است این اتفاق در روز تمرین رسانه ورزش در هتل آکادمی که عادل فردوسی پور نیز در آن حضور دارد، رخ داد و به همین دلیل برخی از اصحاب رسانه نیز شاهد این موضوع شدند.

استقلال طی سال های اخیر با مسائل زیادی در استفاده از زمین تمرین روبرو بوده و تغییر محل تمرین آن ها از مجموعه نفت تهرانسر به مجموعه انقلاب هم بی ارتباط با مسائل ملی باشگاه نیست؛ اگرچه زیرکشت رفتن چمن ورزشگاه نفت تهران هم از دلایل انتقال تمرین به مجموعه انقلاب به شمار می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 893

به "خبری شوکه کننده از اردوی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری شوکه کننده از اردوی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید