خبرنگاران 16 واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد

به گزارش مجله سیاران، تهران- خبرنگاران- بازرسی فرمانداری شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: 16 واحد صنفی که دستورالعمل های مقابله با کرونا را رعایت نمی کردند طی روز گذشته و امروز در این شهرستان پلمب شد.

خبرنگاران 16 واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد

به گزارش خبرنگاران از اعلام شامگاه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ملارد، در چهارمین و پنجمین روز از طرح برخورد با صنوف متخلف، این اصناف امروز توسط گشت مشترک بازرسی و با حضور بازرسان فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و نیروی انتظامی پلمب شد.

براساس این گزارش، در این طرح نظارتی که در راستای اجرای اعمال محدودیت برای گروههای صنفی 3و4 انجام گرفت در این مدت به 21 واحد صنفی نیز اخطار پلمب داده شد.

19 باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد

همچنین فرمانداری ملارد اعلام نمود: در طرح بازرسی اماکن ورزشی زیر مجموعه گروههای 3و 4 در مورد محدودیت های کرونایی ، طرح بازرسی نحوه رعایت این محدودیت ها با حضور بازرسان مربوطه انجام و طی این طرح 19 باشگاه ورزشی متخلف تعطیل شد.

براساس این گزارش؛ در چهارمین روز از این طرح نظارتی 16 باشگاه ورزشی مورد بازدید نهاده شد و به واحدهای متخلف اخطارهای لازم برای تعطیلی داده شد.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان تهران و قرار دریافت این کلانشهر در شرایط قرمز و چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی را از روز شنبه اول آذرماه 99 تصویب و ابلاغ کرد.

تعطیلی تمام اصناف غیرضرور و ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا 4 بامداد از جمله این موارد است.

شهرستان ملارد با 400 هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 767

به "خبرنگاران 16 واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 16 واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید