خبرنگاران ورود خودرو سایر استان ها به یزد ممنوع شد

به گزارش مجله سیاران، یزد- خبرنگاران- رییس پلیس راه یزد گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و تامین سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی از ورود خودروهای سایر مناطق کشور از راستا تفت، مهریز و اردکان به استان جلوگیری می گردد.

خبرنگاران ورود خودرو سایر استان ها به یزد ممنوع شد

سرهنگ سیدعلی آسیایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: ماموران پلیس راه در مبادی اصلی استان مستقر هستند.

وی از رانندگان و مسافرانی که قصد سفر به یزد دارند خواست به مقررات احترام بگذارند و به دلیل شیوع کرونا به این استان سفر ننمایند.

رییس پلیس راه یزد اظهار کرد: شهروندان برای حفظ بهداشت و سلامتی خود و برای پیشگیری از کرونا با مسوولان همکاری نمایند و در خانه های خود بمانند تا بیماری مهار گردد.

آسیایی گفت: اعمال محدویت تردد در جاده های استان در راستای تامین و حفظ سلامتی مردم است که با گذر از این بیماری در فرصتی بهتر می توان اقدام به مسافرت کرد.

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 72 نفر در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 11 نفر مربوط به 24 ساعت گذشته است .

همچنین در این مدت 2 هزار و 207 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد، هزار و 252 (56 درصد) تن بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

با مثبت شدن نمونه آزمایش 84 نفر در روز یکشنبه در حال حاضر 725 نفر در استان به کرونا مبتلا هستند.

یزد در راستا شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است،روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده های استان تردد می نمایند.

یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلو متر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و 267 کیلومتر، شریانی و ملی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 299

به "خبرنگاران ورود خودرو سایر استان ها به یزد ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود خودرو سایر استان ها به یزد ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید