خبرنگاران مشکل عظیم مجیدی در استقلال؛ گل هایی که ظرف 22 دقیقه پَرپر می شوند

به گزارش مجله سیاران، تهران- خبرنگاران- استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی توانسته پیشرفت محسوسی داشته باشد اما همچنان یک مشکل پابرجاست.

خبرنگاران مشکل عظیم مجیدی در استقلال؛ گل هایی که ظرف 22 دقیقه پَرپر می شوند

به گزارش خبرنگاران، استقلال بامداد فردا(یکشنبه) از ساعت 00:45 دقیقه بامداد باید در جده به مصاف الدحیل قطر برود و چهارمین مسابقه خود را در دور گروهی به انجام برساند. آبی پوشان تهرانی برای بازگشت به صدر و جلوگیری از رسیدن الاهلی، باید در این مسابقه به رجحان برسند یا حداقل امتیاز بگیرند.

نماینده فوتبال کشورمان بعد از رفتن محمود فکری و روی کار آمدن فرهاد مجیدی در هفت مسابقه به پنج برد، یک تساوی و یک باخت رسیده و عملکرد بسیار خوبی را از این تیم شاهد بوده ایم. مجیدی نسبت به دوره قبل حضورش چه در رفتار و چه در عمل، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و توانسته آبی پوشان را از بحران خارج و به ادامه فصل امیدوار کند. کسب 6 امتیاز در لیگ قهرمانان از سه بازی و زدن 11 گل گواه بر همین قضیه است.

با این وجود همچنان یک مشکل عظیم همراه مجیدی و تیمش است که نسبت به گذشته مرتفع نشده است. مجیدی در دو دوره قبلی حضورش نیز بارها شاهد این مساله بود که تیمش بعد از زدن گل، دروازه اش باز می شد و نمی توانست از گل زده به خوبی مراقبت کند. این اتفاق در 2 بازی از سه بازی این فصل در لیگ قهرمانان هم اتفاق افتاده است.

آبی ها در ملاقات اول با نتیجه پنج بر 2 از سد الاهلی عربستان گذشتند. در آن بازی 22 دقیقه پس از گل دقیقه پنج فرشید اسماعیلی، عمر السوماه پیروز شد تیمش را به گل برساند. این اتفاق یک بار دیگر هم رخ داد. استقلال 9 دقیقه بعد از گل دقیقه 69 مهدی قایدی، یک بار دیگر توسط سوماه مجازات شد. با این وجود عملکرد خیره نماینده در جلوی زمین، این مشکل عظیم را تا حد زیادی پوشش داد.

در ملاقات مقابل الدحیل اما ماجرا جدی تر تکرار شد. گل دقیقه چهار ارسلان مطهری از طریق میشل اولونگا در دقیقه 10 جبران شد. گل دقیقه 34 شیخ دیاباته هم از طریق عبدالله عبدالسالم در دقیقه 43 پاسخ داده شد. دقیقا 9 دقیقه پس از گل فرشید اسماعیلی در دقیقه 74 که نتیجه را سه بر سه مساوی کرد نیز میشل اولنگا بار دیگر برای الدحیل گلزنی و همین گل، پیروزی نماینده قطر را تضمین کرد.

حالا باید دید فرهاد و دستیارانش چگونه از پسِ این ضعف مهم برمی ایند. آنها به نوعی هنوز نتوانسته اند تمرکز خود را بعد از زدن گل به طور 100 درصد حفظ نمایند و این مساله می تواند خیلی سریع برطرف و رجوع گردد. نماینده شایسته فوتبال کشورمان برای صعود باید با تمرکز بالاتری به مصاف رقبای خود برود تا بتواند به پیروزیت نهایی دست پیدا کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1059

به "خبرنگاران مشکل عظیم مجیدی در استقلال؛ گل هایی که ظرف 22 دقیقه پَرپر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشکل عظیم مجیدی در استقلال؛ گل هایی که ظرف 22 دقیقه پَرپر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید