خبرنگاران فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد گردد

به گزارش مجله سیاران، همدان- خبرنگاران- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: از سرگیری صنوف کم خطر به معنای خاتمه کرونا و بی توجهی به این ویروس نیست و باید اجرای صحیح این آن رصد و کنترل گردد.

خبرنگاران فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد گردد

قدرت الله ولدی روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان ملایر گفت: فعالیت و بازگشایی اصناف شهرستان، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

فرماندار ویژه ملایر اضافه نمود: بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند صنوف کم خطر در این شهرستان اجازه فعالیت دارند و موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اجرای جدید طرح فاصله گذاری هوشمند از 23 فروردین اضافه نمود: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از هرگونه تجمع که منجر به انتقال و شیوع ویروس کرونا گردد، است و این امر به شدت در ملایر کنترل می گردد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بر اساس این طرح محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی و مسافرانی که قصد ورود به این شهرستان دارند، تا انتها ماه جاری همچنان اجرا می گردد.

ولدی تاکید نمود: بنای ما بر این نیست که با شروع فعالیت صنوف شاهد تجمع و شلوغی معابر و بازار باشیم و شهروندان باید همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

وی ضمن تقدیر ویژه از همکاری صنوف ملایر در تعطیلی مغازه های خود گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی این شهرستان همکاری و تعامل خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند.

معاون استاندار همدان درخواست کرد: با دستگاه های متولی در تهران رایزنی صورت گیرد تا تسهیلاتی که بر اساس پروتکل به اصناف داده خواهد شد، مشمول زمان نگردد.

ولدی همچنین پیشنهاد کرد: به گروه های کنترل و نظارت که در مبادی ورودی شهرها فعالیت شبانه روزی دارند، توجه ویژه گردد و اعتباری نیز برای آنها در نظر گرفته گردد.

وی تاکید نمود: بسته های حمایتی که بنیاد برکت تخصیص می دهد، با همکاری فرمانداران و بخشداران و بر اساس اولویت ها هزینه گردد.

ولدی از شهروندان درخواست کرد: فقط برای تامین مایحتاج ضروری از منزل خارج شوند، چراکه همچنان تاکید ستاد مقابله با کرونا بر ماندن مردم در خانه است.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: تا انتها روز گذشته 23 فروردین، 70 هزار و 29 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهارهزار و 357 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 351

به "خبرنگاران فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید