خبرنگاران صنوف کم خطر چهار شهرستان البرز فعال می گردد

به گزارش مجله سیاران، کرج - خبرنگاران - سخنگوی ستاد مدیریت ستاد مبارزه با کرونا البرز گفت: صنوف کم خطر و کم ریسک شهرستان های اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان به جز کرج و فردیس با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از روز شنبه (23 فروردین ماه) فعال می گردد.

خبرنگاران صنوف کم خطر چهار شهرستان البرز فعال می گردد

نور محمد فردی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این صنوف پس از ثبت نام در سامانه سلامت از روز شنبه مورخ 23 فروردین ماه فعالیت خود را آغاز می نمایند.

وی ادامه داد: گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند در البرز اجرا شده و آغاز به کار اصناف مشروط به ثبت نام، اخذ تعهد و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان است.

فردی گفت: در مورد شهرستان های کرج و فردیس علاوه بر مراکز تامین مایحتاج عمومی مردم، خدمات منازل خانگی،خدمات خودرو، رستوران های بیرون بر غذا، تاسیسات و فروشگاههای لوازم کشاورزی، قطعات یدکی خودرو، ایمنی و آتش نشانی، تعمیرگاه های خودروهای سنگین، ظروف یکبار مصرف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت نمایند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز اضافه نمود: برای سایر صنوف شهرستان های کرج و فردیس نیز کارگروهی با موضوع معاون امور مالی استانداری ،اتاق اصناف و ادارات ذیربط تشکیل تا به قید فوریت از فردا (روز شنبه 23 فروردین ماه)اولویت ها را به صورت پلکانی، تدریجی ، تعیین و ابلاغ نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع به صورت مستمر بازرسی بهداشت محیط و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، بازرسین صمت واتحادیه ها به محل واحدهای صنفی مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت و درمان محل کار آنان متوقف و تعطیل خواهد شد.

فردی گفت: فعالیت های صنفی که از بدو آغاز بحران بیماری کرونا به دلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحدها و فعالیتهای پرخطر اعلام و تعطیل شده اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت کماکان تعطیل خواهند بود.

وی ضمن قدردانی از تدابیر استاندار البرز در مدیریت بیماری ویروسی کرونا و همراهی مردم اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا روز شنبه مورج 23 فروردین ماه تمام ادارات با حضور دو سوم کارکنان فعالیت خود را از ساعت 7 صبح لغایت 14 انجام خواهند داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 347

به "خبرنگاران صنوف کم خطر چهار شهرستان البرز فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صنوف کم خطر چهار شهرستان البرز فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید