خبرنگاران بعضی با کرونا شوخی دارند

به گزارش مجله سیاران، کرمان - خبرنگاران - در حالی که وزیر بهداشت و مسئولان زیرمجموعه این وزارتخانه بر قرنظینه خانگی تاکید می نمایند و بارها گفته اند کرونا با کسی شوخی ندارد، اما انگار بعضی از مسئولان کرونا و سلامت مردم را به شوخی گرفته اند.

خبرنگاران بعضی با کرونا شوخی دارند

به گزارش خبرنگاران، مسئولان ذیربط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همیشه بر قرنطینه خانگی تاکید نموده و از مردم خواسته اند برای حفاظت خانواده خود از بیماری کرونا در منازل بمانند اما بعضی مسئولان با تصمیم گیری هایی که انگار با سلامت مردم در تضاد است راه قرنطینه خانگی را سد می نمایند.

تعطیل نشدن ادارات و از سوی دیگر باز گشتن ساعات کار اداری به روال عادی یکی از همان تصمیم هایی است که آدم را بر سر دو راهی قرار می دهد و جامعه نمی داند دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را!

این در حالی است که دورکاری بسیاری از کارکنان دولت امکان پذیر است و از طرف دیگر شیفت بندی کارکنان ادارات دولتی و خلوت کردن محیط کار می تواند علاوه بر کم کردن حجم افراد در یک اداره و سازمان از انتشار ویروس کاست.

این در حالی است که کسبه بازار و بسیاری از اصناف در زمانی که اوج فروش و خدمات دهی آنها به حساب می آمد کسب و کار خود را تعطیل نموده و خانه نشین شده اند.

همچنین ادارات دولتی با برگزار کردن جلسات خود به صورت عادی بیشتر سعی در عادی جلوه دادن اوضاع دارند تا هشدار به مردم که جال تامل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 256

به "خبرنگاران بعضی با کرونا شوخی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعضی با کرونا شوخی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید