خبرنگاران افزایش شمار مرگ پنهان در خانه سالمندان آمریکا

به گزارش مجله سیاران، تهران- خبرنگاران- در حالی که شیوع ویروس کرونا در آمریکا روزانه در حال گسترش است، گزارشات جدید بیانگر افزایش آمار مرگ سالمندان در خانه های سالمندان آمریکا هستند.

خبرنگاران افزایش شمار مرگ پنهان در خانه سالمندان آمریکا

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در نوزده خانه سالمندان در ایالت نیویورک 20 مورد مرگ و میر یا بیشتر گزارش شده که با ویروس همه گیری کرونا مرتبط است.

براساس نظرسنجی که ایالت نیویورک منتشر نموده است، یکی از خانه های سالمندان در بروکلین گزارش مرگ 55 نفر را در این مرکز تایید نموده و علاوه براین چهار خانه سالمندان در جزایر برونکس، کوئینز و جزیره استاتن آمار بالای 40 مرگ و میر را به ثبت رسانده اند.

این نظرسنجی در حالی منتشر می گردد که رسانه ها اخباری در خصوص نگهداشتن اجساد در انبارهای خانه سالمندان با توجه به ورود بیماری کووید 19 به آنان منتشر نموده اند.

ایالت کانکتیکات آمریکا نیز لیست مشابهی را منتشر کرد و گزارش داد که هشت خانه سالمندان حداقل 10 نفر از سالمندان آنان جان خود را از دست داده اند.

علاوه براین روزنامه نیویورک تایمز روز آدینه نوشت که پلیس آمریکا اجساد 17 تن را در یک خانه سالمندان در ایالت نیوجرسی این کشور درحالی کشف کرد که روی هم قرار گرفته بودند و احتمال داده می گردد به ویروس کرونا کووید 19 مبتلا بوده اند.

در گزارش روزنامه آمریکایی آمده است: اجساد روز دوشنبه گذشته دریک ساختمان توانبخشی درشهراندوفر کشف شدند که از بزرگترین خانه های نگهداری سالمندان در ایالت نیوجرسی است و بشدت تحت تاثیر کرونا واقع شده است.

نیویورک تایمز با بیان اینکه علت دقیق جان باختن این 17 تن هنوز معین نیست، اضافه نمود: 26 تن از میان 68 نفری که اخیرا در این مرکز جان خود را از دست داده اند به ویروس کووید 19 مبتلا شده بودند.

پلیس آمریکا تا به امروز تعداد اجساد کشف شده را مورد تایید قرار نداده است.

براساس آمار رسمی، تا به امروز (شامگاه آدینه) بیش از 686 هزار تن در آمریکا به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده و در این میان بیش از 35 هزار تن جان خود را از دست داده اند.

بیشترین مبتلایان به کرونا در آمریکا بعد ایالت نیویورک در ایالت نیوجرسی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 245

به "خبرنگاران افزایش شمار مرگ پنهان در خانه سالمندان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش شمار مرگ پنهان در خانه سالمندان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید