خبرنگاران اعضای خانواده 4 نفره از سیل شیروان نجات یافتند

به گزارش مجله سیاران، بجنورد- خبرنگاران- رییس جمعیت هلال احمر شیروان گفت: نجاتگران این جمعیت اعضای یک خانواده 4 نفره را که خودرو آنان در جریان سیلاب پنجشنبه شب این شهرستان غرق شده بود، از مرگ حتمی نجات دادند.

خبرنگاران اعضای خانواده 4 نفره از سیل شیروان نجات یافتند

رضا علیزاده، نیمه شب آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این حادثه که ساعت 23 پنجشنبه شب در محل زیرگذر روستای حسین آباد، در 15 کیلومتری غرب شیروان روی داد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206، به علت ناآشنایی با راستا در سیل گرفتار شده و خودرو آنان کاملا در آب فرو رفت اما با اقدام به موقع نجاتگران هلال احمر، سرنشینان خودرو که اعضای یک خانواده بودند، نجات پیدا کردند.

وی اضافه کرد: خودرو مزبور از روستای حسین آباد راهی شیروان بود که با توجه به جاری شدن سیلاب در زیر پل زیرگذر گیر افتاده بود که به محض گزارش ماجرا، 2 تیم امداد و نجات هلال احمر، متشکل از هفت نفر به همراه ماشین آلات و تجهیزات لازم به محل اعزام شده و نسبت به نجات اعضای این خانواده اقدام کردند.

علیزاده گفت: به دلیل شدت سیلاب و برای حفظ امنیت، عوامل راهداری نیز برای جلوگیری از ورود آب با تمام امکانات و ماشین آلات خود اقدام به بستن این زیرگذر کردند که این راستا تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و تردد در آن ممنوع است.

به گزارش خبرنگاران، جاری شدن سیل، پنجشنبه شب موجب بسته شدن محور ارتباطی زیارت به شهر لوجلی شیروان شد و به بخشی از عرصه های زراعی این شهرستان نیز خساراتی وارد آورد.

با ورود یک سامانه بارشی، بارش باران و تگرگ در استان خراسان شمالی از عصر روز پنجشنبه شروع شد که این شرایط جوی تا روز شنبه ادامه دارد و در این بازه زمانی دمای هوا 14 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و وزش باد شدید از جمله مخاطرات این سامانه بارشی برای روز آدینه عنوان شده است.

شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 379

به "خبرنگاران اعضای خانواده 4 نفره از سیل شیروان نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای خانواده 4 نفره از سیل شیروان نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید