حسینی: پاداشی که به ما دادند در حد لیگ برتر بود، قهرمانی آسیا برنامه ریزی قوی می خواهد

به گزارش مجله سیاران، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود که باید برای پاداش لیگ قهرمانان آسیا درست برنامه ریزی گردد تا بدهی ها پرداخت و مسائل حل گردد.

حسینی: پاداشی که به ما دادند در حد لیگ برتر بود، قهرمانی آسیا برنامه ریزی قوی می خواهد

برای سفر با تورهای پاییزی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدجلال حسینی پس از بازگشت پرسپولیس از قطر در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که از پاداش های آسیایی چیزی به بازیکنان رسیده است؟ گفت: ببینید برسد یا نه مهم نیست، باید کارهای باشگاه هم درست گردد. پاداش فینال قبلیکه هم رسید چه کار کردند که ما این همه مسائل داریم و هیچ کدام از بدهی های خارجی پرداخت نشده است و امیدوارم برای پاداش های AFC درست برنامه ریزی گردد تا بدهی ها پرداخت و مسائل حل گردد.

وی در مورد این موضوع که در حین برگزاری مسابقات از سوی مسئولان باشگاه اعلام شد که پاداش پیروزی ها به بازیکنان پرداخت شده است که با عکس العمل بازیکنان روبرو شد، توضیح داد: هیچ پاداشی نگرفتیم و ما همانجا هم عکس العمل نشان دادیم و بعد از آن هم پاداشی دادند که به اندازه لیگ برتر بود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه کادرفنی و بازیکنان از شرایط باشگاه ناراضی هستند، گفت: امیدوارم همه چیز درست گردد، مدیران در حال اجرا کار هستند و امیدوارم با برنامه ریزی بهتر نتایج بهتری بگیریم.

حسینی در مورد فینالیست شدن پرسپولیس و کارشکنی حریفان گفت: کوشش کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. با یک کار گروهی توانستیم دل طرفداران را شاد کنیم. برای کارشکنی ها هم کاری نمی توانیم بکنیم، برخی از کشورها قدرت زیادی در AFC دارند و کاری نمی توانیم انجام دهیم. برای فینال هم باید برنامه ریزی کنیم و با یک برنامه ریزی قوی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که پاداش های آسیایی می تواند گره ای از مسائل بازیکنان و باشگاه را باز کند؟ اعلام کرد: دست ما نیست چون ما تصمیم گیرنده نیستیم، وظیفه ما این بود که فوتبال بازی کنیم و امیدوارم که تصمیمات درستی گرفته گردد. قهرمانی و نتیجه دریافت در آسیا کار خیلی سختی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 659

به "حسینی: پاداشی که به ما دادند در حد لیگ برتر بود، قهرمانی آسیا برنامه ریزی قوی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: پاداشی که به ما دادند در حد لیگ برتر بود، قهرمانی آسیا برنامه ریزی قوی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید