جنگنده های اف-22 آمریکا 4 فروند بمب افکن اتمی روسیه را رهگیری کردند

به گزارش مجله سیاران، وزارت دفاع روسیه از رهگیری چند فروند بمب افکن اتمی خود از سوی جنگنده های تاکتیکی آمریکا نزدیک آلاسکا اطلاع داد.

جنگنده های اف-22 آمریکا 4 فروند بمب افکن اتمی روسیه را رهگیری کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها از رهگیری چهار فروند بمب افکن اتمی روسیه از سوی جنگنده های تاکتیکی آمریکا حین پرواز معمول نزدیک قلمروی هوایی ایالات متحده در آلاسکا خبر دادند.

خبرگزاری ریا نوستی به نقل از وزارت دفاع روسیه نوشت که در جریان این رهگیری، جنگنده های تاکتیکی اف-22 آمریکا چهار فروند بمب افکن روسیه از نوع توپولوف-95 ام اس که قادر به حمل بمب اتمی هستند را طی یک پرواز معمول بر فراز آب های بین المللی نزدیک آلاسکا رهگیری و همراهی کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام نموده که در این پرواز 11 ساعته بمب افکن های توپولوف-95 ماموریت خود را بر اساس قوانین بین المللی انجام دادند و جنگنده های اف-22 رپتور آمریکایی این بمب افکن ها را در مراحلی از این پرواز طولانی مدت همراهی کردند.

طی روز های گذشته وزارت دفاع روسیه بیان کرد جنگنده های این کشور چند بمب افکن آمریکایی را بر فراز دریای بالتیک و سیاه رهگیری کردند. وزارت دفاع روسیه بیان کرد که نیروی هوایی این کشور چند بمب افکن راهبردی آمریکایی B-1B را بر فراز دریای بالتیک و سیاه شناسایی نموده و چند جنگنده را از پایگاه هایی در جنوب و غرب برای رهگیری آن ها اعزام کرد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، پیش از رهگیری بمب افکن های آمریکایی توسط جنگنده های روسی، رادار های این کشور در مسافت قابل توجهی از مرزها، این بمب افکن ها را ردیابی نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 492

به "جنگنده های اف-22 آمریکا 4 فروند بمب افکن اتمی روسیه را رهگیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های اف-22 آمریکا 4 فروند بمب افکن اتمی روسیه را رهگیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید