تاثیر بازدید مجازی رهبر انقلاب از مراکز تولیدی

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام با اشاره به بازدید مجازی رهبر انقلاب از مراکز تولیدی بر بستر شبکه ملی اطلاعات گفت: خیلی ها در روزهای شیوع کرونا، برای تداوم فعالیت هایشان از سرویس های جلسات مجازی استفاده کردند.

تاثیر بازدید مجازی رهبر انقلاب از مراکز تولیدی

وی اضافه نمود: شرکتهای فراهم کننده این خدمات در سراسر جهان با یک رشد مالی خوب روبرو بودند. شرکتهای ایرانی هم وارد این عرصه شدند، بعضی از آنها از ما درخواست یاری کردند که حمایت کردیم و رشد خوبی هم تجربه کردند؛ انصافاً کیفیت خیلی خوبی هم دارند.

وزیر ارتباطات گفت: به شخصه دوماهی است که تمام جلساتم را به وسیله نرم افزارهای این شرکتها برگزار می کنم.

جهرمی افزود: رهبر معظم انقلاب، روز چهارشنبه بازدید مجازی از مراکز فراوریی برای تاکید بر جهش فراوری داشتند؛ در این میان، یک حمایت عملی هم از سوی دفتر معظم له از فراوری نرم افزاری کشور انجام شد.

وی گفت: استفاده از نرم افزار ایرانی بر بستر شبکه ملی اطلاعات برای برگزاری این ملاقات مجازی، حرکتی است که می تواند توسط همه ما ادامه پیدا کند تا بازار نرم افزار برای جوانهای ایرانی اشتغال ایجاد کند.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: به نوبه خودم از این حمایت عملی قدردانی می کنم. این اقدام انگیزه مضاعفی برای شرکتهای اقتصاد دیجیتال ایران خواهد بود تا در جهش فراوری نقششان را به خوبی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 412

به "تاثیر بازدید مجازی رهبر انقلاب از مراکز تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر بازدید مجازی رهبر انقلاب از مراکز تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید