برگزاری انتخابات پارلمانی کره جنوبی در سایه ویروس کرونا

به گزارش مجله سیاران، مردم کره جنوبی امروز (چهارشنبه) با زدن ماسک و رعایت قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی برای انتخاب نمایندگان مجلس به حوزه های اخذ رأی رفتند.

برگزاری انتخابات پارلمانی کره جنوبی در سایه ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رأی دهندگان کره جنویی امروز (چهارشنبه) با پوشیدن ماسک و حرکت آهسته بین خطوطی که با نوار های رنگی در حوزه های رأی گیری مشخص شده بود، در سایه شیوع کرونا در انتخابات مجلسی شرکت کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، انتخابات مجلسی کره جنوبی در حالی برگزار شده است که دولت سئول با درخواست ها برای تعویق این انتخابات مخالفت کرد.

نظرسنجی های اخیر نمایانگر حمایت گسترده از مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی و حزب لیبرال وی بوده است و آنطور که آسوشیتدپرس گزارش نموده است این مسئله نمایانگر رضایت مردم کره جنوبی از برنامه تست کرونا و قرنطینه دولت مون می باشد.

کمیسیون ملی انتخابات کره جنوبی گفت که 11.4 میلیون نفر تا ساعت 14:00 به وقت محلی در انتخابات مجلسی این کشور مشارکت نموده اند که نمایانگر مشارکت 53 درصد است و 11.8 میلیون نفر نیز آراء خود را به وسیله رأی گیری زودهنگام یا پست ثبت نموده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که مجلس کره جنوبی دارای 300 کرسی است که هرچهارسال یکبار تغییر می نماید.

طبق آمار و ارقام منتشر شده، ابتلای بیش از 10 هزار و 590 نفر به کرونا و مرگ 225 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جدید در کره جنوبی تأیید شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 360

به "برگزاری انتخابات پارلمانی کره جنوبی در سایه ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات پارلمانی کره جنوبی در سایه ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید