بایدن: نباید در مناظره به ترامپ می گفتم دلقک

به گزارش مجله سیاران، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت، نباید ترامپ را در نخستین مناظره انتخاباتی دلقک خطاب می کرد.

بایدن: نباید در مناظره به ترامپ می گفتم دلقک

به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در میامی گفت: باید به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین مناظره انتخاباتی می گفتم که کارش دلقک مآبانه بود تا اینکه او را یک دلقک خطاب کنم.

وی اضافه نمود، در مناظره 90 دقیقه ای هفته گذشته با ترامپ رعایت رفتار مودب واقعا سخت بود. آن مناظره واقعا سخت بود. من واقعا نمی خواستم با وارد شدن به یک مسابقه فریاد زدن با ترامپ، به فرایند مناظره بیش از اینها توهین کنم.

مناظره هفته گذشته نخستین مناظره رو در رو بین ترامپ و بایدن در کارزار انتخاباتی بود. بسیاری از دموکرات ها و سایرین رفتار ترامپ را در جریان آن مناظره مورد انتقاد قرار دادند و به حملات لفظی و قطع حرف های بایدن از سوی ترامپ اشاره کردند.

بایدن ادامه داد: من می خواهم با شما بسیار صادق باشم. فکر می کنم این برای ملتی که قلدری رئیس جمهوری خودشان را می بیند، شرم آور است.

کمیسیون مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری از زمان نخستین مناظره بیان کرد که در حال آنالیز تغییراتی برای شکل مناظره بعدی است تا فرایند گفتگوها درباره مسائل مختلف به صورت منظم انجام گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 661

به "بایدن: نباید در مناظره به ترامپ می گفتم دلقک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: نباید در مناظره به ترامپ می گفتم دلقک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید