اولین تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک را ببینید

به گزارش مجله سیاران، به نظر می رسد خاتمه پس از چند سال، اولین لینک های اینترنت ماهواره ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس برقرار شده و شاهد منتشر شدن اولین تست سرعت این نوع از اینترنت هستیم.

اولین تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک را ببینید

یکی از مهندسان شبکه اسپیس ایکس عکسی از اولین تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک در توییتر منتشر کرده است.

در این تست سرعت که روی سرویس speedtest معروف گرفته شده؛ پینگ اینترنت بسیار خوب و 21 ثانیه است. از این جهت بسیار خوب که باید توجه داشته باشیم داریم درباره اینترنت ماهواره ای صحبت می کنیم و یک لینک چند صد کیلومتری برقرار شده است و این تاخیر را دارد.

حداکثر سرعت دانلود در این تست 45.93 مگابیت است و حداکثر سرعت آپلود هم به 10.10 مگابیت می رسد. خوب، برای شروع شاید شاد کننده باشد ولی این سرعت اصلا سرعتی نیست که کاربران پر توقع اینترنتی را به ویژه در کشورهای دارای اینترنت پر سرعت، راضی کند.

خود ما ایرانی ها روی گوشی موبایل اینترنت به مراتب سریع تری داریم. اما این مهندسی شبکه اظهار امیدواری کرده است که با راه اندازی ماهواره های بیشتر و پیشرفت کار، سرعت اینترنت استارلینک به 600 مگابیت برسد.

گفته می شود این سرویس اینترنت بی سیم برای کاربران ایرانی هم در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید درباره اینترنت استارلینک بیشتر بدانید؛ مقاله مفصل ما را بخوانید: همه آن چیزی که باید درباره اینترنت ماهواره ای استارلینک بدانیم!

در پای این خبر هم می توانید نظر خود را درباره سرعت اینترنت فعلی استارلینک ثبت کنید. به نظر شما این مدل اینترنت با هزینه ای بین 200 تا 300 دلار ارزش استفاده دارد؟

پروژه اینترنت ماهواره ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس به مراحل نهایی خود نزدیک تر شده و فاز آزمایشی و بتای خود را می گذراند. این پروژه نه تنها برای…

شرکت آمازون می خواهد در پروژه بلندپروازه ای به نام کایپر (Project Kuiper) حدود 3236 ماهواره به مدار پایینی زمین بفرستد تا بیش از 95 درصد جمعیت…

شرکت اسپیس اکس اولین ماهواره های اینترنتی آزمایشی پروژه Starlink را با یک موشک Falcon 9 به فضا پرتاب کرد. در پروژه Starlink قرار است کل زمین با حدود 12…

شرکت Quika اعلام کرده اولین ماهواره اینترنتی مخصوص خاورمیانه و شمال آفریقا را به سوی آسمان پرتاب می کند. این شرکت می خواهد دسترسی به اینترنت رایگان و…

منبع: شبکه چی
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 585

به "اولین تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید