امن ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تأکید کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد لذا امن ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است. با در خانه ماندن سلامتی خودمان را تضمین نموده و از زحمت کادر بهداشت و درمان بکاهیم.

امن ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان های تهران، البرز، گیلان و زنجان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و هرگونه تردد به آن ها و مسافرت امکان ابتلا به کرونا را افزایش می دهد لذا به همشهریان و هم استانی های عزیز توصیه می کنیم فعلاً به این استان ها مسافرت نکنند.

وی ادامه داد: رفت وآمد و مسافرت نقش زیادی در ابتلا به ویروس کرونا دارد، مسافرت باعث چرخش این ویروس مرموز در کشور و مناطق می گردد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین تأکید کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد لذا امن ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است. با در خانه ماندن سلامتی خودمان را تضمین نموده و از زحمت کادر بهداشت و درمان بکاهیم و در عین حال به دیگران هم رحم کنیم.

حبیبی در انتها توضیح داد: مسافرت درون استانی یعنی مسافرت به دیگر شهرهای استان نیز توصیه نمی گردد چرا که شرایط شهرهای استان مدام در حال تغییر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 531

به "امن ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امن ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید