اسد: از تسهیل سرمایه گذاری روسیه در سوریه استقبال می کنیم

به گزارش مجله سیاران، رئیس جمهور سوریه در ملاقات با هیأت روسی از حصول پیشرفت هایی برای حل و فصل بعضی مسائل اطلاع داد.

اسد: از تسهیل سرمایه گذاری روسیه در سوریه استقبال می کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز (دوشنبه) میزبان یک هیأت عالی رتبه روسی به سرپرستی یوری بوریسوف قائم مقام نخست وزیر روسیه و سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور بود.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رئیس جمهور سوریه، ضمن بیان اینکه دمشق از تسهیل سرمایه گذاری روسیه در سوریه استقبال می نماید، به هیأت روسی گفت که پیشرف خوبی در رسیدن به یک توافق جهت حل و فصل بعضی موضوعات حاصل شده است.

یک مقام روسی هفته پیش به روزنامه الشرق الاوسط گفته بود که این سفر بسیار مفصل خواهد بود و هیأت روسی مهم ترین مسائل مرتبط با پرونده سوریه در سطوح دیپلماتیک، سیاسی، نظامی و مالی را با مسئولان سوری به بحث خواهد گذاشت.

یک منبع دیپلماتیک غربی نیز به الشرق الاوسط گفت که سفر لاوروف بر مسائل مبارزه با تروریسم، نتایج کمیته قانون اساسی و بحث در مورد پرونده مناطق شرق فرات، متمرکز خواهد بود.

نکته قابل توجه در این خبر، سفر لاوروف به سوریه است که پس از 9 سال انجام می پذیرد. وزیر خارجه روسیه آخرین بار در فوریه 2012 به دمشق رفته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 624

به "اسد: از تسهیل سرمایه گذاری روسیه در سوریه استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسد: از تسهیل سرمایه گذاری روسیه در سوریه استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید