اردوی تیم ملی کشتی جوانان در اردبیل آغاز شد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، در این اردوی 12 روزه که در خانه کشتی سرعین برگزار می شود، کشتی گیران تیم ملی جوانان کشورمان که خود را برای مسابقات جهانی آماده می کنند، در بهترین فضا و امکانات تمرینات پرفشاری را با حضور مربیان و پیشکسوتان رشته کشتی انجام می دهند.

اردوی تیم ملی کشتی جوانان در اردبیل آغاز شد

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل به برگزاری این اردو در شهر سرعین با آب و هوای مناسب اشاره کرد و گفت: امیدواریم اردوی تیم ملی جوانان کشتی همراه با حضور شایسته کنندگان این استان در تیم ملی باشد تا در نهایت کشتی گیران شایسته جوان کشورمان خود را برای مسابقات جهانی روسیه آماده کنند.

اقبال شرح داد: در کنار ارائه آخرین تکنیک ها و توانمندی از سوی مربیان و کادر فنی به کشتی گیران جوان، سعی بر این است تا در کنار تمرینات پرفشار ریکاوری نیز در مراحل بعد در دستور کار قرار گرفته و با استفاده از نظر مربیان و پیشکسوتان تیم ملی کشتی جوانان کشورمان خود را برای مسابقات پیش رو آماده کنند.

وی گفت: در این اردو 42 کشتی گیر با همراهی 11 مربی و کادر همراه تیم ملی جوانان سعی می کنند تا کشتی گیران حاضر در این اردو را با روش ها و متدهای جدید کشتی و همچنین فنون به روز این رشته آشنا کرده و زمینه رویارویی کشتی گیران جوان را با حریفان سرسخت فراهم کنند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل افزود: به دنبال برگزاری این اردو، اردوی نهایی تیم ملی نیز در اواخر خردادماه برگزار شده و در نهایت تیم ملی کشتی جوانان کشورمان حضوری قدرتمندانه در مسابقات روسیه در مردادماه خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1121

به "اردوی تیم ملی کشتی جوانان در اردبیل آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی کشتی جوانان در اردبیل آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید