ارتش مقدونیه برای مهار کرونا در مناطق مرزی مستقر شد

به گزارش مجله سیاران، به دنبال تقاضای رئیس جمهور مقدونیه از نیروهای مسلح این کشور، شماری از نظامیان مقدوینه برای کمک به مهار ویروس کرونا و کنترل تردد و فعالیتها در برخی نقاط مرزی با آلبانی مستقر شدند.

ارتش مقدونیه برای مهار کرونا در مناطق مرزی مستقر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور مقدونیه جمعه شب از نیروهای نظامی این کشور خواست برای مهار ویروس کرونا در بخش هایی از این کشور اروپایی مستقر شوند.

به نوشته وبگاه ام ای ای، استو پنداروسکی رئیس جمهور مقدونیه از ارتش این کشور خواسته تا تردد و فعالیت در بخش دنبار و سنتار ژوپا را زیرنظر داشته باشند. رئیس جمهور مقدونیه همچنین از نیروهای امنیتی این کشور خواسته در منطقه دبرا هم مرز با آلمانی برای کمک به کنترل تردد مستقر شوند.

این اقدام رئیس جمهور مقدونیه پس از اعلام شرایط اضطراری در منطقه دبار و سنتار ژوپا رخ می دهد و قرار است حضور ارتش در این مناطق تا 11 آوریل (شنبه 23 فروردین) ادامه یابد. قرار است ارتش جمهوری مقدونیه تمامی فعالیت ها و تردد در مناطق خودمختار دبار و سنتار ژوپا را برای مهار ویروس کرونا زیر نظر داشته باشد.

نیروهای مسلح مقدونیه از شب گذشته ماموریت جدید خود را برای کمک به مهار کرونا در این کشور آغاز کردند.

شمار مبتلایان به کرونا در جمهوری مقدونیه تا این لحظه 14 تن اعلام شده است. در قاره اروپا، ایتالیا کماکان رکوردار شمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از کروناست. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 276

به "ارتش مقدونیه برای مهار کرونا در مناطق مرزی مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش مقدونیه برای مهار کرونا در مناطق مرزی مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید