احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا می گردد؟

به گزارش مجله سیاران، کاپیتان سوم سرخپوشان که معمولا در روز پس از بازی، همراه با بازیکنان اصلی ریکاوری می کرد، این بار باتوجه به نیمکت نشینی به زمین تمرین رفت تا پا به پای بازیکنان ذخیره تمرین با توپ را پشت سر بگذارد.

احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا می گردد؟

او در حالی پا به توپ شد که از ظهر دیروز رسانه های قطری شایعات مختلفی پیرامون جدایی این بازیکن منتشر نموده اند که البته منبع خود را داخل ایران دانسته اند. با این حال هافبک دفاعی تیم پرسپولیس واکنشی به این اتفاقات نداشته و ترجیح داده که در سکوت برای بازگشت به ترکیب اصلی کوشش کند.

نوراللهی سابقه شش سال پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و در دو سال اخیر بیشترین تعداد حضور فیکس در ترکیب سرخپوشان را به ثبت رسانده، اما حالا با انتها قراردادش، شایعات جدایی پیرامون او به شدت به گوش رسیده و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در اسفند 1399 پیشنهاد تمدید قرارداد را به این بازیکن ارائه کرد و مذاکرات طرفین نیز شروع شد، اما در نهایت راه به جایی نبرد.

پرسپولیسی ها سال گذشته فهرست خروجی خود در تابستان را دو رقمی دیدند و حالا حداقل دو بازیکن اصلی این تیم یعنی کنعانی و نوراللهی، از تابستان با این تیم قرارداد نخواهند داشت و معین نیست که فصل آینده را با پیراهن پرسپولیس شروع نمایند یا خیر؟

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1038

به "احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید