ائتلاف سعودی ثروت های یمن را به یغما می برد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با صادق امین ابورأس رئیس حزب کنگره مردمی دیدار و مصاحبه کرد. وی در این دیدار گفت: ائتلاف سعودی ثروت یمن را به یغما می برد.

ائتلاف سعودی ثروت های یمن را به یغما می برد

بر اساس این گزارش، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در ادامه هم گفت: عربستان سعودی در کنار حملات نظامی، فشارهای اقتصادی خود علیه ملت یمن را هم تشدید کرده است. در شرایط کنونی انسجام داخلی در یمن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

صبح امروز هم عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در سخنانی گفته بود: سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان مسئول قانونی و اخلاقی پیامدهای ادامه بسته ماندن فرودگاه صنعاء هستند.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن پیشتر هم به اظهارات اخیر هانس گراندبرگ فرستاده نو سازمان ملل متحد در این کشور واکنش نشان داده بود. وی در این خصوص گفت: گراندبرگ باید بداند که طرف متجاوز در یمن، عربستان و امارات هستند. کسانی که ملت یمن را به خاک و خون می کشند، عربستان و امارات هستند.

این مقام یمنی یادآور شد: اگر قرار باشد گراندبرگ هم همان راستا اشتباه 7 سال گذشته سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد را در پیش گیرد، قطعاً به راه حلی برای حل و فصل بحران یمن دست نخواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1214

به "ائتلاف سعودی ثروت های یمن را به یغما می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی ثروت های یمن را به یغما می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید